GTA IV Jak zmienić ustawienia graficzne


(Menel) #1

Jak w temacie chcę zmienić ustawienia graficzne w GTA IV. Kto grał to wie, że się nie da i z tego co się orientuje trzeba cos pogrzebać w jakimś pliku. Będe wdzięczny za pomoc ponieważ gra uruchamia mi sie w rozdziałce 1680 na 1050 co nie jest zbyt dobrą jak na mój sprzęt. Z góry dzięki


(Aaalexander) #2

Eeee... Options>Graphics... Nie wiem w czym problem.


(Menel) #3

No właśnie nie wiesz w czym problem. W GTA większość opcji jest zablokowana i nie da się zmienić. Trzeba coś zmienić w jakimś pliku czy coś i wtedy to działa, ale nie wiem jak to zrobić.

Ok problem już rozwiązany. Tylko teraz mam drugi. GTA strasznie wolno chodzi nie wiem dlaczego, bo kompa takiego słabego to ja nie mam. Gram na rozdziałce 1280x1024 i detale na nisko średnich. Jak ide przez miasto gra ledwo wyciąga 23klatki. Zmienianie rozdzielczosci na mniejsza i zmiejszanie detali prawie nic nie daje zyskuje 3-4 klatki. Mam 4gb ramu ddr2 800mhz pentium dual core e5200 i radeona hd 4830 512mb. Ktoś ma jakieś sugestie? U kumpla na c2d 2.66ghx 2 gmram i gf8600gts 256 chodziło to o niebo lepiej