zainstaluj rockstar games social club
– Dodane 07.08.2010 (So) 11:50 –
a jaki patch posiadasz
– Dodane 07.08.2010 (So) 11:57 –
najlepiej wgraj ostatniego patcha czyli 1.0.7.0 lub stwórz plik commandline.txt i daj komende na rozblokowanie pamięci masz tu liczbe komend może jeszcze bardziej usprawnisz grę Lista komend:
[AUDIO]
-fullspecaudio - dzwieki wysokiej jakosci, ale obciazajace bardziej procesor
-minspecaudio - dzwieki niskiej jakosci (bez cyfrowej obróbki) odciazajace procesor, np. nie slyszymy radia jak wyjdziemy z samochodu
[GLOBALNE]
-benchmark - gra od razu wlacza benchmark i po wynikach wylacza sie
-disableimposters - wylacza modele niskiej jakosci samochodów widzianych z daleka
-help - wyswietla cala liste opcji commandline
-safemode - ustawia grafike w najnizszej jakosci [wszystko na low]
[GRAFIKA]
-DX9 /high - wlaczenie gry ze wsparciem DirectX 9 i z wysokim priorytetem
-DX10 /high - wlaczenie gry ze wsparciem DirectX 10 i z wysokim priorytetem
-forcehighqualitymirrors - wlacza lepsze odbicia na 64 bitowych systemach
-forcer2vb - poprawia dzialanie wgniecen karoserii samochodów na czystej grze bez patcha
-frameLimit - ogranicza liczbe klatek do…
-framelockinwindow - odswiezanie gry w “oknie”, dziala najlepiej przy 60Hz
-fullscreen - pelny ekran
-height - ustaw wysokosc okna [minimum 480]
-nomemrestrict - wylacza ograniczenie pamieci
-norestrictions - dowolna zmiana opcji grafiki
-noswapdelay - laduje od razu cale obiekty, np. jak ktos ma zanikanie tekstur
-novblank - wylacza czekanie na vblank
-refreshrate - ustaw czestotliwosc odswiezania
-stereo - ustaw gre do obslugi dwóch procesorów renderujacych
-width - ustaw szerokosc okna [minimum 640]
-windowed - gra “w oknie”
[WEJSCIE]
-usedirectinput - zezwól na dzialanie urzadzen DirectInput
[PAMIEC]
-availablevidmem - procent dostepnej pamieci na karcie graficznej [0.0-4.0]
-percentvidmem - procent pamieci karty graficznej dostepnej dla GTA [maksymalnie 1.0]
-reserve - rezerwuje potrzebna ilosc pamieci dla innych aplikacji
[uSTAWIENIA JAKOSCI]
-detailquality - ustaw odleglosc rysowania detali [smietników, plotów, drzew itp.] [0-99]
-memrestrict 188743680 - niska jakosc tekstur [dla kart graficznych 256mb]
-memrestrict 209715200
-memrestrict 230686720
-memrestrict 262144000 - srednia jakosc tekstur [dla kart graficznych 512mb]
-memrestrict 293601280
-memrestrict 314572800
-memrestrict 629145600 - wysoka jakosc tekstur [dla kart graficznych 1gb+]
-memrestrict 650117120
-memrestrict 681574400
-renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4]
-shadowdensity - ustaw liczbe niezaleznych zródel swiatla i dynamicznych cieni [0-16]
-texturequality - ustaw jakosc tekstur [0-2]
-viewdistance - odleglosc rysowania obiektów LOD [0-99]
[CZAS]
-notimefix - wylacza poprawke czasu
– Dodane 07.08.2010 (So) 12:00 –
pamiętaj że po każdej komendzie daj spacje np.-norestrictions -availablevidmem