Gta SA - duzy problem


(Aju) #21

chetnych nie brakuje :smiley: naszczescie dla mnie. jutro jeszcz peokombinuje na wszelki wypadek


(Hplacek) #22

mam radeona 128 mb i dziala bez zarzut贸w, wiec BUNIO nie bardzo...


(Oia2) #23

A jakiego masz Windowsa? Bo je艣li masz 98 to na tym saystemie gra mo偶e nie chodzi膰 :cry:


(Bartekn77) #24

W wymaganiach pisze 偶e na 98 chodzi wi臋c o co ci chodzi


(Oia2) #25

W wymaganiach jest napisane, 偶e chodzi tylko pod XP i 2000, coprawda kiedy艣 wyczyta艂臋m, 偶e r贸wnie偶 chodzi pod Me, ale co do 98 to ngdzie nie przeczyta艂em, 偶e komu艣 na 98 chodzi ta gra :frowning:


(Dylus72) #26

bunio przeczytaj to :smiley: [supported Operating Systems are:Windows 2000 Professional (Workstation) (plus Service Pack 1 or higher) plus DirectX 9Windows XP (Home and Professional) (plus Service Pack 1 or higher) plus DirectX 9Minimum Hardware Requirements:1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor256 MB of RAM8 speed DVD-ROM Drive3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install64 MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)DirectX 9 compatible Stereo Sound CardKeyboardMouseRecommended Hardware Requirements:Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)384(+) MB of RAM16 speed DVD-ROM drive4.7 GB of free Hard Disk space for a full install128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)DirectX 9 compatible Surround Sound CardGame pad with twin axis analogue controls (USB or Joystick Port)KeyboardMouse


(Oia2) #27

Jednak te wymagania s膮 mocno przesadzone, gdy偶 nie raz w komentarzach na stronach o gta i wielu forach widzia艂em, posty, w kt贸rych jest napisane, 偶e gra dzia艂a na du偶o s艂abszym sprz臋cie :smiley:


(Aju) #28

moj kolga gra plynnie w 800x600 i 4 kreskach draw distancu w konfiguracji:

amd 1600+

256mb ram (zwykle)

64mb grafika (ge force mx400)


(Tomasz Janikowski) #29

Ja mam ten sam problem. Tnie si臋 niemi艂osiernie na WinXP-PRO-SP2, P4-1.5, 512 ram i GF-FX5600... a, i SB PCI128. Pr贸bowa艂em wszystkiego co nie wi膮偶e si臋 ze zmian膮 sprz臋tu-stery grafy pude艂kowe, najnowsze, starsze, omegi, z tweakowaniem i bez, zmiana ster贸w do SB, minimalna ilo艣膰 proces贸w r贸wnoleg艂ych, wywalanie kodek贸w i instalacja poszczeg贸lnych na nowo, jak r贸wnie偶 z paczki FFDShow, wywalanie zb臋dnych serwis贸w, ustawienia akceleracji d藕wi臋ku, zmiany ustawie艅 grafiki w samej grze, wywalenie SB128 i pos艂ugiwanie sie AC97... To wszystko w r贸偶nych kombinacjach i konfiguracjach... nic nie pomaga. Co ciekawe, po zainstalowaniu na s艂abszym sprz臋cie u te艣ci贸w, biega a偶 mi艂o. Tak samo i u s膮siada te艣ci贸w, u kt贸rego zainstalowa艂em gier臋 na pr贸b臋... Chyba musz臋 znale藕膰 jeszcze inn膮 kart臋 d藕wi臋kow膮, 偶eby na niej przetestowa膰, a jak nie da rady, to chyba odsprzedam gierk臋...


(Oia2) #30

Pami臋tam, 偶e Boczi niegdy艣 poda艂 link do pewnej porady. Start-Uruuchom - wpisuje sie dxdiag, przechodzi do zak艂adki d藕wi臋k, i wy艂膮cza sie przyspieszenie d藕wi臋ku. Mo偶e pomoze? :frowning:


(Aju) #31

u mnie to nic nie daje


(Maartin 14) #32

Wiesz co jak masz win 98 to ci za chiny nie wejdzie mialem tak z gta vc . zainstalowlem xp i dziala:D


(Aju) #33

mam xp profesional wiec nie wiem z kad pomysl o 98?


(Tomasz Janikowski) #34

Nic to, weekend nadchodzi... Do te艣ci贸w jad臋, to sobie znowu pozwiedzam San Andreas i pozabijam Balla's贸w. 8)

Szkoda tylko, 偶e 艣lub bior臋, bo nie b臋d臋 mia艂 tyle czasu co zwykle na obcowanie z "krain膮 czar贸w".

:roll:


(Oia2) #35

Powiniene艣 sie cieszy膰 :stuck_out_tongue:

A na obcowanie z "krain膮 czar贸w" napewno b臋dziesz mia艂 jeszce czas :smiley:


(Tomasz Janikowski) #36

No, skoro powinienem, to si臋 ciesz臋 :x


(Aju) #37

ale zboczyliscie z tematu :roll:

a ja juz gram w san adreas..... ale na ps2 :smiley:


(Tomasz Janikowski) #38

Bo my takie "zbocze艅ce" jeste艣my.

Ale bardziej niezbaczaj膮c to pochwal臋 si臋 tylko, 偶e zarz膮dzi艂em Wielkie Sprz膮tanie, i przesiedzia艂em 3 godziny przy "uninstallu" systemowym, i powyrzuca艂em wszystko co mi by艂o zb臋dne (a nawet jeszcze troch臋), nast臋pnie przestawi艂em opcje w zaawansowanych opcjach wydajno艣ci systemu na "us艂ugi dzia艂aj膮ce w tle" i w u偶yciu pami臋ci na "programy", i komputer zacz膮艂 szale膰... W GTA:SA, jeszcze na pocz膮tku (jak "keszuje" tekstury), troch臋 si臋 tnie, ale p贸藕niej prawie zero "zaciach贸w". A tak k'woli podzielenia si臋 ciekawostk膮... sprawdzi艂em dat臋 instalacji systemu i wysz艂o mi, 偶e by艂 to pami臋tny dzie艅 10.10... 2001 roku :!: Przez ten czas ani razu nie by艂em zmuszony do reinstalacji moich XP-k贸w... Dla odmiany, W98 musia艂em raz na 2-3 miesi膮ce przeinstalowywa膰... Przez ten czas w system bez pardonu 艂adowa艂em co mi pod r臋k臋 podesz艂o, i wyinstalowywa艂em, i ca艂y czas dzia艂a mi bez zarzutu (wy艂膮czaj膮c przypadek GTA). Od pocz膮tku wiedzia艂em, 偶e polubi臋 si臋 z tym systemem.

A... tak chcia艂em si臋 podzieli膰...


(Aju) #39

ja natomiast sprzedalem dobrze gre z PC i kupilem na PS2 i robie misje :slight_smile:


(bartus2003) #40

no a wiecie co jest ciekawe kolega instaluije GTa SA i nic tak samo wlacza sie potem ma wejsc juz w menu i wylacza sie wysylaj/niewysylaj :smiley:

a udostepnilem mu w sieci gta zainstalowane u mnie uruchomil i mu dziala :smiley:

tylko przeciuez nie zostawie mu kompa by se pogral :stuck_out_tongue:

no i co wy na to powiecie dlaczego tak nie dziala a jak mu udostepnie to tak >??? :> :lol: :shock: