GTA4 na full ? :)

Witam

Nie znam się zbyt na sprzęcie komputerowym i chce się dowiedzieć czy gta4 pójdzie na http://www.komputronik.pl/index.php/pro … K078_.html :slight_smile:

GTA 4 powinno pójść na wysokich detalach lub medium - high.

Na tym sprzęcie to będzie działać na pewno na high i wysokiej rozdzielczości.

Mi działa w HD, wszystko na wysokich oprócz AA i jeszcze widoczność na ciut poniżej 1/2.

Tam lepszy procek jest, więc powinno lepiej działać.

Za operacje AA odpowiada głównie procesor graficzny.

Jak na kompa za 3 tysiące to średni zestaw…Ale powinno ładnie działać…

Sam posiadam procesor AMD Athlon II X2 250, czyli 2x3GHz (czyli wydajnościowo podobny do podanego przez Ciebie) oraz kartę ASUS GeForce GTS250 1GB (czyli również taką samą samą jak podana przez Ciebie).

Muszę Ci powiedzieć, że jest to minimalna konfiguracja do grania w GTA IV. O maksymalnych ustawieniach i detalach w grze od razu zapomnij. Grałem w tę grę z najnowszym uaktualnieniem 1.07, które przyspiesza płynność gry i pełną płynność uzyskiwałem dopiero po obniżeniu ustawień do połowy (i to też nie zawsze). Co prawda grałem w ogromnej rozdzielczości 1920x1200, czyli ponad FullHD, jednak dzisiaj coraz więcej osób posiada takie monitory, więc wydajność komputera w grach powinna być dobierana również ze względu na rozdzielczość monitora.

Aby móc płynnie grać w rozdzielczości FulHD lub wyższej, bez żadnych przycięć i z masymalną możliwą jakością grafiki, należy mieć co najmniej 3-rdzeniowy procesor po około 3GHz na rdzeń. Testowałem tę grę na różnych komputerach (dwu, trzy i czterordzeniowych), dlatego podpieram swoje słowa realnymi testami. Minimalna konfiguracja do całkowicie płynnej gry w najwyższej jakości to 3-rdzeniowy procesor, 3GB pamięci i karta graficzna GeForce GTS250 lub Radeon HD4850. Z powyższego wynika, że najwęższym gardłem w wybranym przez Ciebie komputerze będzie procesor. Postaraj się go zmienić na bardziej wydajny.

Pozdrawiam.