Gwarancja Hitachi - czy mogę oddać dysk na gwarancję


(Jaro070) #1

Cześć,

Kolega przyniósł mi zewnętrzny dysk twardy Hitachi HDS723020BLA642. Dysk nie jest wykrywany w BIOSie oraz Windowsie (sprawdzane na 3 komputerach). Sprawdzałem na stronie http://www.hgst.com/warranty/validate.do i gwarancja jest ważna do 2014-03-05. Czy moge wysłać sam dysk bez oryginalnej obudowy? Oryginalna obudowa została uszkodzona (urwane zawiasy) podczas wyjmowania dysku po jego awarii.


(lordjahu) #2

Skoro naruszyłeś plombę gwarancyjną (tutaj obudowę) dużej szansy na reklamację nie masz. Oczywiście posiadając dowód zakupu zawsze możesz się skontaktować z ich oficjalnym serwisem, może się uda to zareklamować :slight_smile:


(stream) #3

Wyślij im sam dysk, bez obudowy. Zapakuj go solidnie. Najwyżej Ci go zwrócą.

Pozdrawiam!


(Jaro070) #4

@lordjahu @stream

Plomb na obudowie nie było, na dysku plomby nieruszane. Z dowodem zakupu może być problem, ale na dysku jest data produkcji, więc chyba powinni go przyjąć.

Jak wygląda procedura odebrania przez nich dysku? Wysyłają kuriera? Jeżeli mi go odeślą z anulowaną gwarancją to będę musiał opłacić kuriera?


(lordjahu) #5

To juz zależy od tego jak się z nimi dogadasz . Co do “Jeżeli mi go odeślą z anulowaną gwarancją to będę musiał opłacić kuriera?” - Tak - gdyż to ty ponosisz koszty transportu.

Kontakt - http://www.hitachi.pl/network/


(Jaro070) #6

@lordjahu

OK, napisałem do nich przez formularz kontaktowy. Zobaczymy co mi odpiszą.