Gwarancja Hitachi - czy mogę oddać dysk na gwarancję

Cześć,

Kolega przyniósł mi zewnętrzny dysk twardy Hitachi HDS723020BLA642. Dysk nie jest wykrywany w BIOSie oraz Windowsie (sprawdzane na 3 komputerach). Sprawdzałem na stronie http://www.hgst.com/warranty/validate.do i gwarancja jest ważna do 2014-03-05. Czy moge wysłać sam dysk bez oryginalnej obudowy? Oryginalna obudowa została uszkodzona (urwane zawiasy) podczas wyjmowania dysku po jego awarii.

Skoro naruszyłeś plombę gwarancyjną (tutaj obudowę) dużej szansy na reklamację nie masz. Oczywiście posiadając dowód zakupu zawsze możesz się skontaktować z ich oficjalnym serwisem, może się uda to zareklamować :slight_smile:

Wyślij im sam dysk, bez obudowy. Zapakuj go solidnie. Najwyżej Ci go zwrócą.

Pozdrawiam!

@lordjahu @stream

Plomb na obudowie nie było, na dysku plomby nieruszane. Z dowodem zakupu może być problem, ale na dysku jest data produkcji, więc chyba powinni go przyjąć.

Jak wygląda procedura odebrania przez nich dysku? Wysyłają kuriera? Jeżeli mi go odeślą z anulowaną gwarancją to będę musiał opłacić kuriera?

To juz zależy od tego jak się z nimi dogadasz . Co do “Jeżeli mi go odeślą z anulowaną gwarancją to będę musiał opłacić kuriera?” - Tak - gdyż to ty ponosisz koszty transportu.

Kontakt - http://www.hitachi.pl/network/

@lordjahu

OK, napisałem do nich przez formularz kontaktowy. Zobaczymy co mi odpiszą.