Gwarancja monitora Acer, wysyłka kurierem

Witam!

Mam takie pytanie, które nie daje mi spokoju…

Musiałem wysłać monitor na gwarancje do Czech (Brno). Zrobiłem tak jak w mailu od Acera czyli: Dzwonię do DHL, zamawiam przesyłkę międzynarodową. Tam konsultant prosi mnie o numer klienta (Acer podał mi go w mailu), prosi też o numer referencyjny też go podałem…

Dzień później przyjechał kurier. Wręczyłem mu paczkę, nakleił na niej etykietę “Uwaga szkło” wręczył mi także list przewozowy, który wypełniał obok mnie. Zaznaczyłem wszystko tak jak powinno być (chyba). Przy odbiorcy jak i nadawcy jest miejsce na Numer Klienta (na liście przewozowym oba pola są puste) Czy nie będzie problemów z paczką?

Rozumiem że etykietą przewozową jest tutaj list przewozowy który nakleja się na karton tak?

Czy oddawaliście kiedyś coś na gwarancję do Acera? Ile czasu przeważnie czekaliście?