Gwarancja, reklamacja kart graficznych

Jak przebiega proces reklamacji uszkodzonych kart graficznych? Czy to jest tak jak w przypadku laptopów że wysyła się kurierem do producenta sprzętu (zazwyczaj jeszcze nie ponosi się kosztów bo sami do Ciebie przysyłają kuriera) czy należy oddać do sklepu w którym się kupiło? Jeśli tak, to jak się kupuje w sklepie internetowym i należy wysłać do nich to kto pokrywa koszty transportu?

Chyba wszystko zależy od sklepu, a ogólnie proces przebiega podobnie, w końcu co może być inaczej?

No właśnie to o co pytam:) czy uszkodzoną kartę wysyła się do sklepu czy bezpośrednio do producenta? I czy jak do sklepu to kto płaci za transport? Bo się zastanawiam czy kupić w sklepie z Wrocławia taniej czy w sklepie z Krakowa drożej ale za to w razie reklamacji mógłbym podejść osobiście i nie płacić za transport jeśli to reklamujący płaci.

Jeśli gwarancja jest Door to door (jak w przypadku lapsów) to zamawiasz kuriera na koszt producenta karty lub firmy która wykonuje naprawy gwarancyjne.

Wydaje mi się że w przypadku karty graficznej trzeba będzie zanieść/odesłać ją do sklepu a oni ją wyślą do serwisu gwarancyjnego.

No właśnie przy kartach graficznych nie widziałem gwarancji door-to-door

Wszystko zależy od sklepu. Po prostu zapytaj sklep, w którym kupowałeś. Może być tak, że powiedzą Ci, że masz wysłać to od razu do producenta, może być tak, że pierw do sklepu. Koszty przesyłki pewnie sam będziesz musiał pokryć, bo sklep tego robić nie musi.