Gwarancja - ważne pytanie


(Pyra20) #1

WItam

Mam taki problem otóż - siedze sobie na kompie a tu nagle coś strzeliło - myślałem że to lód spadł z dachu na paratet a tu nagle komp się wyłączył, otworzyłem bude a tam AC64 urwałsię z procka, bo pękł zaczep ;o

No i tak. Kompa kupilem 11.09.2006r.

Na pudełku od wentylatora pisze '6 years guarantee' a w ksiazce z sklepu: 'okres gwarancyjny jest oznaczony w karcie gwarancyjnej a gdy takiego nie oznaczenia nie ma to jest to jednoznaczne z 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym."

I pytanie - mam jakieś szans że mi to naprawią za darmo czy moge zbierać hajs na nowy wentyl ? z góry dzięki za pomoc

Kompa kupilem w apollo.pl w rzeszowie


(Angelo_7) #2

Ups nie doczytałem :slight_smile: Jeżeli masz możliwość zadzwoń do tego sklepu(napisz maila) i dowiedz się co i jak, ale tak jak napisał Jarek_OSW chyba taniej i napewno szybciej będzię zakupić nowy :slight_smile:


(Longhorn2009) #3

Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej na każde zakupione urządzenie na podstawie paragonu jest 24 miesiące gwarancji.


(Pyra20) #4

Eh...

Kupiłem kompa na ktróy jest 12 miechów gwarancji dawane przez sklep ale producent daje 6 lat. I mam szans że zrealizuja mi to w serwisie z sklepu gdzie to kupiłem czy nie ?


(Jaroslaw Nijakowski) #5

12 miesięcy to okres w którym komputer zostanie naprawiony przez serwis nazwijmy to "przysklepowy". Jeśli producent daje Ci gwarancję 6 lat to jedyne co możesz zrobić to wysłać kompa do serwisu producenta bądź zawieść osobiście jeśli masz blisko.

Moim zdaniem lepiej kupić nowy :stuck_out_tongue_winking_eye: