Health check

witam

na początku od razu zaznaczę, że jestem laikiem. niestety jestem szczęśliwą posiadaczką visty i mam ciągle z nią jakieśproblemy. ostatni to taki, że nie mogę zaktualizować narzędzia Health Check firmy HP. pojawia się info:

Windows Script Host

Skrypt : C:\Windows\help\OEM\scripts\HC_InstallHPHC.jse

wiersz: 99

Znak: 2

Błąd : serwer automatyzacji nie może utworzyć obiektu.

Kod: 800A01AD

Źródło : MicrosoftJScript - błąd czasu wykonywania

Będę wdzięczna za wszystkie rady.

pzdr

ściągasz przez przeglądarkę?

masz zainstalowane wszystkie dodatki?

Spróbuj przez inną

ściągam przez link z " Pomocy i obsługi technicznej Windows" i nic.

a może to mieć coś wspólnego z tym, że używam mozzilli,a nie internet explorer? teraz otwierajać explorera żadna strona nie chce się załadować.

przez FF tez powinno pójść

a próbowałeś przez aktualizacje automatyczne ??

tak, probowałam,i nic.jakies propozycje?

ps.dzieki w ogole za “odezwe”

masz IE 7??

Zobacz czy masz to właczone

mam to coś włączone i nadal nic. a czemu to się nie aktualizuje samoistnie jak wszystko pozostałe? jaka może być tego przyczyna?

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na

konkretny. Inaczej temat poleci do śmietnika.

Nie znalazłem takiej aktualizacji dla Vista

:arrow: http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?freetext=Health%20Check&productID=8D7DD8D7-1CA6-4632-BAEF-E7C0750ED02E&categoryId=&period=&sortCriteria=popularity&nr=20&DisplayLang=en

mam na swoim komp coś takiego jak “sprawdzanie kondycji hp”. w zakładce “konserwacja” ta kondycja jest i piszą - Konserwacja : dostępna jest aktualizacja Health Check firmy hp. kiedy to chcę zaktualizowac, o co prosi mnie komp wyskakuje ostrzezenie jak wyzej.

hej niestety mam taki sam problem jesli komus udało sie go pozbyc prosimy o wskazówki. pzdr

Panowie widziałem na forum hp angielskimze tez maja problem i ja mam to samo więc ciekawe jak to zwalczyć :frowning:

hmm… no to czekamy.ciekawe.