Witam, drukuje sobie dzisiaj pliki PDF, które maja po 5 stron i tak pierwsza kartka ok, druga ok , a 3 i 4 to już “drukowanie nie powiodło się” dodam , ze kupiłem dzisiaj nowy tusz czarny , ale to chyba nie o to chodzi, bo w Wordzie normalnie mi drukuje.
Zrestartuj usługę “Bufor wydruku” i spróbuj ponownie przeprowadzić wydruk pozostałych stron.
A gdzie jest ten bufor?
Start -> Uruchom -> services.msc
Odszukaj usługę 'Bufor wydruku" i zatrzymaj ją, a następnie ponownie uruchom.
Inny sposób:
Start -> Uruchom ->cmd
wpisz
net stop "Bufor wydruku"
net start "Bufor wydruku"
niestety nic to nie pomoglo jakies inne metody są??
Panel sterowania / drukarki , kiknij 2 razy nazwę drukarki i anuluj pliki przygotowane do wydruku . [może być potrzebny reset kom.]
nie widze czegos takiego … Jest “anuluj wszystkie dokumenty” , ale to nic nie daje…
W takim razie winę ponosi program (czytnik PDF), z którego drukujesz. Zmień program na inny.
Na stronie hp jest path.