Hrena.com i inne wyszukiwaraki!


(Wisniewska Diana) #1

Ok dłuższego czasu mam problem z dziwnymi wyszukiwarkami typu hrena.com, nie wiem juz o co chodzi, rodzajow jest coraz wiecej.

prosze o pomoc, a ze jestem zielona w recznym usuwaniu wirusow to prosze o cierpliwosc... :frowning:

Złączono Posta : 21.06.2007 (Czw) 23:52

Złączono Posta : 22.06.2007 (Pią) 0:04

Złączono Posta : 22.06.2007 (Pią) 0:06

odswiezylam sobie wiadomosci z wczesniejszwj walki z wirusem, prosze i czekam cierpliwie na pomoc.. :frowning:


(Patrykkwie) #2

Widze ze pomieszalo Ci z rejestrze systemu ... urzyj skanera online dostepnego na glownej stronie http://www.dobreprogramy.pl poszukaj programow w necie do usuwanie zlosliwych wpisow w rejestr systemu :slight_smile:


(Wisniewska Diana) #3

dobra skaner juz mam ale co do dalszego ciagu mianowicie do szukania kolejnych programow to juz dla mnie wyzsza szkola jazdy :?

Złączono Posta : 22.06.2007 (Pią) 10:34

skaner nie znalazl zadnych wirusow... :!:

Złączono Posta : 22.06.2007 (Pią) 14:22

pomocy prosze :cry:


(Slake1) #4

Użyj narzędzia WWDC.Wszystkie znaczki w tym programie powinny być zaznaczone na zielono.

Użyj także narzędzia FixWareOut.Opis w poście #6 na-> http://www.pcformat.pl/forum/showthread.php?tid=4505

Pliki na czerwono usuń ręcznie w trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu,a wpisy zafixuj.

Otwórz Notatnik i wklej:

Plik->Zapisz jako->ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki ->zapisz plik pod nazwą FIX.REG i odpal w trybie awaryjnym.

Po pracy nowe logi + log z ComboFix.


(Wisniewska Diana) #5

Złączono Posta : 24.06.2007 (Nie) 22:57

wiec to jest log z FixWareOut. nie bylo tam zadnych wpisow na czerwono wiec nic nie usuwalam;/


(qrczak13) #6

Daj log z ComboFix.


(Wisniewska Diana) #7

i na prawde nie wiem jak mam zablowoac porty w tym programie---->WWDC :shock:


(Gutek) #8

Użyj Windows Worms Doors Cleanera zmień znaczki z disable na enable. Po użyciu tego narzędzia wymagany jest reset sysa.


(Wisniewska Diana) #9


(Gutek) #10

Czyszczenie rejestru:

RegCleaner - http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=29&id=177

możesz rejestr przelecieć albo

jv16 PowerTools - http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=29&id=509

Daj jeszcze log z Silenta


(Wisniewska Diana) #11

jv16 PowerTools mam ten program ale nie wiem jak mam przeleciec rejestr ?;/ RegCleaner nie chce sie odpalic wogole na moim kompie.......

to wszystko dla mnie bardzo trudne...


(Gutek) #12

Zobacz - Obsługa jv16 PowerTools


(Wisniewska Diana) #13

jak chce cokolwiek zrobic to wyskakuje error moge dam log z silenta


(Gutek) #14

Otwórz Notatnik i wklej w nim to:

Plik >>> Zapisz jako >>> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki >>> zapisz pod nazwą FIX.REG >>> kliknij podwójnie zrobiony plik i potwierdź >>> reset kompa


(Wisniewska Diana) #15

Ok zrobiłam to i dalej? mam dawac kolejne logi?


(Gutek) #16

Skan AVG Anti-Spyware 7.5 po update :wink: Jak nic nie będzie to jest Ok


(Wisniewska Diana) #17

cos mi tu znow nie chce dzialac z tym programem. puki co nie mam tych stronek wszystko jest OK. ale nie jestem nigdy pewna wszystkiego do konca.

w sumie to chce bardzo podziekowac za zainteresowanie sie moim problem :smiley:

choc nie wiem czy za dwa dni nie bede jeczec ze cos znow jest nie tak ale sama bym rady nie dala :wink: