Huawei hilink e3131 "No coverage" areo2


(Konrad50sk) #1

Witam. Mam problem ponieważ przy każdej próbie podłączenie się do Areo2  pokazuje się komunikat "No coverage". Urządzenie pomyślnie zainstalowało się jako karta sieciowa natomiast nie może znaleźć sieci (wcześniej w tym samym miejscu łapał sieć). APN ustawiony jest na "darmowy" a w ustawieniach też powinno być wszystko dobrze. Modem miga na zielono. Proszę o pomoc z tym problemem. Z góry dziękuje.


(stasinek) #2

skoro miga na zielono brak zasięgu

może przestawiłeś w tryb WCDMA 2100MHz only?  :wink:


(Konrad50sk) #3

A jak to zmienić ? Bo to jest hilink.

Wiem że pasmo można zmienić w TNI ale on raczej hilink’a nie będzie widział.


(ra-v) #4

Sprawdź kartę Aero2 na innym modemie albo telefonie. Może mają awarię, albo przeładowanie nadajnika (zdarza się gdy Plus i Aero2 jadą na tym samym nadajniku).

Modem nie ma SIM locka?


(Konrad50sk) #5

Sprawdzałem na telefonie i działa bez zarzutu. Przy podłączeniu do komputera nadal “No coverage”. 

Co do SIM-locka to nie wiem jak się to sprawdza ale jestem przekonany że nie ma bo przecież wcześniej działało Aero2

Zastanawia mnie jak sprawdzić jego tryb pracy ?(w Top Net Info takie coś jest ale trzeba zamienić hilink’a na zwykły modem).


(ra-v) #6

Ostatni pomysł - twardy reset modemu (przywrócenie ustawień fabrycznych). Na pewno jest taka opcja po wejściu w konfigurację.