IdeaPad 5 Pro 16ACH6

Witam.
Mam problem. Od jakiegoś czasu mój IdeaPad 5 Pro 16ACH6 po wejściu w stan uśpienia rozłącza internet. Karta sieciowa robi się nieaktywna. Mogę tylko zresetować ustawienia sieci. Albo po prostu włączyć w wyłączyć. I wtedy karta sieciowa działa.
Wydaje mi się, ze problem zaczął się od którejś aktualizacji Windows 11 Home. Kilka miesięcy temu(6-4?) jeszcze w zeszłym roku.
Resetowanie sieci rozwiązuje problem na krótko.
Karta sieciowa jest niby sprawna. Diagnostyka nie znajduje problemu.
Problem nie jest bardzo uciążliwy ale jest. Czasem wystarczy chwila wygaszacza ekranu i już mnie rozłączy z siecią, A czasem rzecz zdarzy się po dłuższym czasie bezczynności laptopa.
Co robić? Oddać na gwarancję?

Uaktualnij sterowniki ze strony pomocy technicznej Lenovo i zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje z Windows Update.

Mam najnowsze sterowniki i aktualizacje systemu.

Problem nadal występuje po aktualizacji sterowników?
Jeśli, nie może to być infekcja malware.
Zastosuj się do:

@wieslawzawislak Czy opisywany problem udało się rozwiązać?
Pozdrawiam

Na jakim zasilaniu występuje problem? Bateryjnym czy sieciowym?