iFP 790 ? Warto


(Draco27) #1

czy warto kupic Odtwarzacz MP3 iRiver iFP-790

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12898 moze ktos mial z nim do czynienia albo poleci cos innego do 400 zl ??

Z gory dzieki za posty :lol:


(Canaletto) #2

Z komentarzy wynika, że raczej warto ;]


(Draco27) #3

ale stosunek pojemnosc cena nie wypada najlepiej :slight_smile:

choc podobno jakosc dzwieku lepsza :smiley:


(JNJN) #4

Do poczytania

MP3


(Gszech) #5

dodaj jakies 600 zl i kum iPod NaNO 2 gm cudo wsrod mp3 playerow


(Draco27) #6

a czy do codziennego urzytkowania wystarcza 256 mb pamieci w odtwarzaczu ?? pozwoli to na jakies 50 piosenek ?? czy jest to juz troche malo najwiekszym atutem tego playerka jest czas odtwarzania na 1 bateri aa gdzies z 35 godzin co napewno ma znaczenie np na dluzszym wypadzie sam juz nie wiem ale podobno duzo od jakosci dzwieku zalezy tez od playerka wiec moze warto inwestowac


(McDracullo) #7

Mi tam 256 starcza. Ale to też zależy od tego w jakiej jakości masz zgrana tą muze. oim zdaniem jednak 512 powinines wziac. Pozatym czas trzymania barterii jest ważny. 35h to już bardzo duzo.


(Gszech) #8

heh mi to by bylo malo 512 mega ani filmu sie od kolego nie wrzuci i trzeba oszczedzac miejsca. mialem kiedys mp3 playera (takiego na cd) to mi malo bylo miejsca (700mb) teraz mam ipoda nano 2gb heh i styka ale powoli zaczynam zalowac ze nie kupilem sobie 4 gb ;/


(Draco27) #9

tak tylko ifp 790 kosztuje z 360 zl a ifp 795 z 512 mb kosztuje juz 600 zl wiec niesamowita przebitka ale moze warto postawic na jakos nie zalezy mi natym aby byl on dyskiem przenosnym ma byc playerkiem a jego jakosc dzwieku staje sie juz legendarna jak ktos napisam. Na iPoda mnie nie stac a 400zł to i tak juz sporo kasy jak na playerek :slight_smile: 256 mozna dostac za 130 zl nowke na allegro jakis noname ale jest. Mysle ze nic lepszego nie dostane w podobnej cenie chyba ze ktos uwaza inaczej to bede wdzieczny za odpowiedz


(McDracullo) #10

Tak szczerze to sądze że ten: http://sklep.benchmark.pl/pelny_15975.html byłby dla Ciebie najodpowiedniejszy. 512 mega, no i dźiwek na dobrym pozimie. Do tego jest na baterii lit-jon. ladowanej przez port USB. Jedynie audiofile rozpoznają różnice w dźwieku - zreszat format MP3 to format startny. Jeśli chcesz mieć naprawde dobrą jakość to kup discmana i odtwrzaj muze z płyt.

Edit:

http://sklep.benchmark.pl/pelny_15125.html - ten pleyer też jest dobry i zmieścisz sie w 4 stówach :wink: (często z niego korzystam i raczej nie mam do niego zastrzeżeń)


(Draco27) #11

no wlasnie ladowana przez usb to nie jest najlepsze wyjscie :? nie zawsze da sie go naladowac :? i sluchac dalej a laptopa nie mam pozatym kto bedzie ladowal mp3 laptopem :slight_smile: zeby sieciowka byla do niego to spox ale tak szukam raczej czegos na AA albo AAA

Złączono Posta : 15.11.2005 (Wto) 16:05

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21139#

http://mpio.pl/prod_desc.php?idx=26

kontra

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12898

http://www.iriverpolska.pl/odtwarzacze_ ... caeacebfbe

ostateczne rozstrzygniecie prosze o szybka odpowiedz