Ile Wat ma zasiłka


(Jarek Maj) #1

Nie wiem ile wat ma moj zasilacz wiec zrobiłem fotke jego obudowy pisze tam:

"Load 160W Total Output 300W"

To znaczy ze ma 160W czy 300W ??? Nizej zamiszczam fotke

alkvhv06tjpiczz8m.jpg


(M Kupczynas) #2

Ten zasilacz ma 300W.

Load pobiera Total Output daje do kompa(chyba tak ;p)

//tam miało być 300 źle mi się wystukało :stuck_out_tongue:


(Kulpek) #3

chyba 300 :o


(M Kupczynas) #4

po samej nazwie zasilacza widać Model MGB- 300 ATX


(lazikar) #5

To się zastanów.

300W


(Wigrus1) #6

Ale to jest megaszajs, więc moc szczytowa to max. 230 W :frowning:


(fiesta) #7

Dokładnie tak 8)

Zasada prosta w zasilaczach "noname", "Codegen" i im podobnych (za 50 zł) regułą jest, że od mocy zasilacza podajnej przez producenta odejmujemy 30% i wtedy otrzymujemy faktyczną moc zasilacza.


(Jarek Maj) #8

Dzieki za odpowiedzi a co powiecie o tej Firmnie?? !!


(Wigrus1) #9

fiesta

nie licząc fortrona :stuck_out_tongue:

Jarek-Maj o megabajcie? no totalna kaszana, bardzo słaba zasiłka w każdym momencie możesz się spodziewać spalenia kompa, może też się spalić nie ruszając innych podzespołów(tak było z moim codegenem :-x )


(Jarek Maj) #10

To przydalo by sie go zmienic co powiecie o tym

http://www.gral.pl/preview/AntlerComput ... 50W_70.php


(fiesta) #11

Zamienił stryjek siekierkę na kijek

8) 8) 8)


(Wigrus1) #12

zależy ile masz kaski na zakup zasiłki, jednak zaraz się zacznie burza po napisaniu "fortron". One są naprawde dobre, a że tanie to chyba trzeba się cieszyć, tak samo jest z Amd. Kolega ma 100 zł (np.)i co ma dozbierać drugą stówę i kupić ble, ble, ble.... Jendym słowem fortron z tanich zasiłek


(Duch) #13

napisane było nie raz, że te całe Fortrony to pic na wodę :stuck_out_tongue:

za takie pieniądze to porządna może być tylko podkładka pod mysz :stuck_out_tongue:

chcesz dobry zasialacz, pewny i taki, który daje gwarancje na to co ma napisane na tabliczce znamionowej to przygotuj się na wydanie min. 300zł :slight_smile:


(fiesta) #14

Nie przesadzaj, już za 200 zł (lub niewiele mniej) kupi dobry zasilacz.

Zwróć uwagę że wszystkie należą do grupy:

ATX high-end

co o czymś świadczy :!:


(Duch) #15

no może i racja :mrgreen:

ale i tak jest ogromna różnica w zasilaczu za 209zł a tym, za 50 czy 60 :lol:


(system) #16

a gdzie tak pisze ?


(Duch) #17

szukajka się kłania :stuck_out_tongue:

i dajcie już sobie siana z tym pałaciajstwem :-s

chcecie to się napalajcie :lol:

EOT :arrow: fortron...


(system) #18

kto sie napala ?

czemu piszesz ze robie sobie palacajstwo czy jak to tam zwal?


(Jarek Maj) #19

No coż szkoda mi 200zł na zasilacz trudno trzeba sie pomęczyć z tym magaszajsem :frowning:

Jak myslice czy przez zasilacz moj Althon podkreca sie tylko o 50mhz ??

Jak chce podniesc wyrzej FBS to pracuje nie stabilnie hmm.. coż to za przyczyna moze byc??


(fiesta) #20

Podstawą powodzenia overlockingu jest:

dobra płyta główna

dobry zasilacz

dobre chłodzenie.

Bez tego daleko nie zajedziesz :!: :!: :!: