wolek14
(wolek14)
#1
Witam!
Proszę o sprawdzenie logów, infekcja brontok nie daje spokoju, zniknęły sterowniki do drukarki, a przy próbie instalacji komputer się resetuje.
http://wklej.org/id/759632/
http://wklej.org/id/759634/
Atis
(Atis)
#2
Odinstaluj Akamai NetSession Interface.
- Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania.
W razie problemów uruchom system w trybie awaryjnym i wtedy użyj skryptu.
Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.
- Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.
Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.
http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html
Wykonaj Pełne skanowanie i po zakończeniu kliknij Usuń zaznaczone.
- Wklej do OTL i kliknij Skanuj:
Pokaż ten log.