Infekcja Brontok

Witam, mam problem z robakiem Brontok

nie mogę ściągać plików z rozszerzeniem .exe, nie mam dostępu do opcji folderów i uruchomić reg.exe

oto logi z OTL

OTL: http://wklej.org/id/817546/

Extras:http://wklej.org/id/817547/

Bardzo proszę o pomoc

Odinstaluj Facemoods Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.

Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Niestety mam problem, kiedy tylko klikam na Wykonaj skrypt komputer się restartuje, po ponownym uruchomieniu nie ma pliku z raportem

Wykonaj w trybie awaryjnym.

Po restarcie nie pokazał się raport z usuwania…

nowy log: http://wklej.org/id/817612/

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

Wyłącz i włącz przywracanie systemu.

http://www.searchengines.pl/Czyszczenie … 41981.html

Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner z funkcji Delete

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”

Zamieszczam log ze skanowania Malwarebytes: http://wklej.org/id/817740/

Wszystko do usunięcia.

Wygląda na to, że już wszystko jest w porządku, przynajmniej te problemy, które wcześniej zauważyłam zniknęły.

Bardzo dziękuję za pomoc!