Instalacja 7 na XP partycjonowanie

Witam.

Otóż jutro lub pojutrze mam zamiar zainstalować 7 koło XP i mam kilka ważnych pytań:

  1. Tworząc dajmy na to partycje 50gb dla windows7 jaki system plików musi mieć ta partycja?

  2. Słyszałem, że Vista automatycznie wykrywa XP-ka i dodaje go do bootloadera, czy tak samo jest z windows 7?

  3. Jeśli zainstaluję w7 to czy partycja od niego będzie widoczna na XP-ku

  4. Czy kasowanie 7 jest takie same jak dajmy na to linuxa tzn. kasuje całkowicie partycje, a następnie z płytki XP przywracam bootloadera?

  5. Jak to będzie z internetem?

Posiadam kartę sieciową Gigabyte GN-WP01GS PCI WLAN Card(Turbo) czy połączenie powinno się automatycznie skonfigórować/ ort ? czy ja będę musiał sam tego dokonać dodam, że jestem laikiem w konfiguracji kart sieciowych

  1. Jeśli są sterowniki do mojej płyty głównej to czy zainstalują się same czy będę musiał zainstalować je samodzielnie z płytki?

  2. Po wpisaniu klucza ile system będzie aktywny? Odświerzyłem stronę z kluczem i wygenerowało mi się ich kilka :stuck_out_tongue:

  3. To pytanie powinno być na początku :stuck_out_tongue: jeśli stworzę tą partycję to czy podczas instalacji graficznie wybiorę sobie gdzie ma być zainstalowany w7?

Mam nadzieję, że ktoś konkretnie odpowie na moje pytania

Co najmniej 80% Twoich pytań było poruszanych na forum. Poszukaj to znajdziesz odpowiedź.

  1. NTFS

  2. Tak

  3. Tak

  4. nie wiem, ale pewnie tak

  5. nie wiem, powinno działać

  6. u większości ludzi płyta główna instaluje się sama

  7. do sierpnia, każdy ma te same klucze

  8. Tak

Co do 8 pytania i odpowiedzi, sam windows jest ważny tylko do sierpnia, czy na jednym kluczu pojade do tego serpnia?

Btw. wszystkie partycje będą dostępne również dla 7?

Porchekarera ,

kopia systemu wygasa w lipcu, więc do tego czasu możesz testować build 7000.

No to lipa, no ale chyba znajdą się osoby co to obejdą :twisted: