Instalacja najnowszego Mozilla Firefox (3.5.2) na Ubuntu

Witam.

Jestem mega zielony i mam ubuntu. Jak widze mam FF 3.0.8 a jak wiemy jest już 3.5.2 Pobrałem sobie z DP FF na linuxa jednak są tam pliki instaacyjne które jak wiem trzba skonfigurować tak by dal sie zainstalować ( kompilacja chyba) czytałem o tym na google ale nie za bardzo wiem jak mam zainstalować.

w dodaj/usuń jest 3.0.8 a w terminalu pisze że mam najnowszą wersję

Ściągasz wersję z firefox.pl, rozpakowujesz do wybranego folderu i uruchamiasz plik firefox, bez żadnej kompilacji.

Jaką wersję ubuntu? 8.10 czy 9.04?

Zaktualizuj system, nowa wersja powinna się zainstalować z repozytoriów.

Jeśli nie, to spróbuj tego

http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/20 … erpliwych/

Ostatnio rozchwytywany jest ten FF 3.5 :slight_smile: Tu masz rozwiązanie tego samego problemu :slight_smile: http://forum.linux.pl/viewtopic.php?id=14705

Pozdrawiam!

9.04

już ostatnio zaaktualizowałem i po resecie mogłem się pożegnać z linuxem.

zaraz sprawzę linki-dzięki.

Dodane 26.08.2009 (Śr) 15:21

działa, ale to jest 3.5b4-a nie 3.5.2 ale mniejsza już o to i jest po ang. a we wtyczkach jest spolszczenie ale nie kompatybilne (tak pisze)

O masz. Zrób jak pisze Marcin_S w drugim poście albo roobal w linku i będzie po polsku i w wersji jakiej chcesz…

Njalepszy pomysł jednak to aktualizacja systemu.

Nie wiadomo jedynie, czy w repozytoriach jest najnowsza wersja Firefoksa.

Niestety, ale w repozytoriach Ubuntu często są dosyć stare wersje programów.

Jest w repozytoria “update”.

Ostatnio natrafiłem na problem z tym, że firefox pomimo tego, że 3.5.2, spolszczony itd. przedstawiał się jako Shiretoko (jego nazwa kodowa), czego taki biedny onet.pl nie mógł przeboleć (nie rozpoznawał przeglądarki) i nie wyświetlał tego zamulającego paska na boku ;p