Instalacja oprogramowania

Dzień dobry! Kupiłem dzisiaj nowy komputer, ale kompletnie nie znam się na instalacji oprogramowania. Szukam przede wszystkim szybkiej i profesjonalnej pomocy przy zainstalowaniu niezbędnych konfiguracji, dlatego znajomy z firmy powiedział mi o Enter serwisie w Gdańsku. Zależy mi również na poprawnym podłączeniu komputera do zasilania, w związku z tym bardzo przydałaby mi się pomoc specjalisty z możliwością przyjazdu do domu. Ktoś z Państwa korzystał z usług tego serwisu?

Nie, ale nie jestem z tamtych okolic. Każdy informatyk nie powinien mieć najmniejszego problemu z tym, byle kogo byś nie wybrał.

W sumie to nawet tutaj informatyka nie potrzeba. Każdy bardziej ogarnięty użytkownik komputerów takie rzeczy potrafi.

@aesereht @sidkwa

Naprawdę nie widzicie co jest celem tego wątku? :joy:

Enter serwis w Gdańsku życzy sobie płacić za podłączenie wtyczki zasilania do gniazdka?
W takim razie odradzam stanowczo!

Pewnie zasilenie będzie z wysoko wyspecjalizowanego i profesjonalnego przedłużacza przeciwzakłóceniowego i przeciwprzepięciowego…a może z zasilacza UPS, więc nie ma co się od razu tak oburzać…
Fajna reklama za darmoszkę…

A czemu nie można oflagować tego spamera?

Bo może chyba jedna osoba oflagować?

@docent przy zgłaszaniu spamów wali errorami „500”.

Z tym jest jakiś błąd, wali Fehler #500, ale jak odświeżysz [ F5 ] to pokazuje, że oflagowało.

Cennik tego sklepu jest bardzo inspirujący.

1 polubienie

Rzeczywiście lichwiarskie ceny http://prnt.sc/1fc1zxo

Pierwsze 3 chyba „każdy” serwis ma podobnie.

• nie chcesz płacić to sam montuj SSD i Instaluj GNU/Linux lub Windows 10/11.

• odzyskiwanie w tak niskiej to chyba jak ktoś miał plik w koszu, opróżnił za szybko i wpadł w panikę wyłączając komputer, i nie wierzy się w moc Recuvy.

• Usuwanie wirusów w 1 dzień to czasem szybciej niż iJulisz na 4 razy zrobi kompleksowe czyszczenie, chcesz szybciej niż w 3 dni to płać lub reinstaluj z zachowaniem czystych plików jakie się ostały.