Witam.
Problem jest następujący: na docelowym komputerze (bo na innych nie ma problemu) nie można w żaden sposób uruchomić aplikacji instalującej oprogramowanie rutera wymienionego w temacie. Autorun nie działa, ręczne uruchomienie autorun.exe ani EasyGuider.exe z płyty dołączonej do zestawu również zawodzi - objawia się to tym, że w menedżerze zadań aplikacja EasyGuider (do której zlinkowany jest autorun) pojawia się i po ok. sekundzie umiera.
Jak napisałem, na innych komputerach nie ma problemu z instalacją. Podejrzewam, że winny jest system lub oprogramowanie zainstalowane, chociaż nie widzę na nim nic podejrzanego (dawne sterowniki od iPlusa wywaliłem - to zresztą bez znaczenia, bo na innych komputerach nie miałem problemu z instalacją neostrady, gdy obok był juz iPlus). System to Windows XP SP3 PL.
Powyższa sytuacja ma miejsce na wszystkich kontach użytkowników w systemie. Zbędne programy wyłączyłem, w tray’u porządek, antywirus to AVG Free Edition.
Z góry dzięki za pomoc.