Intel Graphics Media Accelerator 4500M

Witam, próbowałem już wielu kombinacji, ale w zasadzie różnica w wydajności jest bardzo mała.Chodzi głównie o ustawienia w opcjach sterownika .

Do wyboru mamy:

*Podmiana asynchroniczna- włączona/wyłączona

*Potrójne buforowanie -włączone/wyłączone

*reguła podmiany -podmiana/transfer bloku bitów

*głębokość bitowa bufora głębokości- 16-bitowy bufor głębokości/24 bitowy bufor głębokości/domyślny

*wymuszenie kompresji tekstury S3TC- wyłączona/włączona

*wymuszenie kompresji tekstury FXT1- wyłączona/włączona

*obszar pamięci sterownika -standardowe/wysokie/niskie

*głębokość koloru tekstury -16 bitów na teksel/ 32 bity na teksel

*filtrowanie anizotropowe -włącz/wyłącz/sterowanie aplikacji.

Zwracam się do Was z prośbą, o wybranie jak najbardziej wydajnych ustawień. Wiem,że ogromnej różnicy nie będzie, ale być może sam coś źle ustawiłem ; a jak się gra w gry FPP to każdy FPS jest dosłownie na wagę złota :smiley:

p.s mam najnowsze stery do karty graficznej, a średnia wartość FPS’ów np. podczas gry w Coda2 to 40-60 fps.Lekka ścinka, zwłaszcza jak coś się dzieje.

Dziękuję za pomoc.

Głębokość bitowa bufora głębokości - wydaje mi się, że 16 bit.

Filtrowanie anizotropowe - 16 bit.

Głębokość koloru tekstury - 16 bit.

Każdy bit, to jakiś przepływ danych.

Logicznie rzecz biorąc, tym on mniejszy, tym szybciej komputer tą informacje " przekaże " .

Takie porównanie…

Gdy wracasz z zakupami do domu, to wracasz wolniej.

Gdy masz ich więcej, wracasz jeszcze wolniej, niż gdybyś ich miał mniej.

Filtrowanie anizotropowe nie ma opcji 16 bit.

Aha… pomyliłem się… zaznacz " Wyłączone " .

Możesz jeszcze spróbować ustawić Wygładzanie ( AntiAliasing - AA ) na najmniejsze, bądź je wyłączyć.

Zalecam jednak po prostu ustawić na najmniejsze, bo wydajność wzrosnąć powinna znacznie w grach, które używają AA, a jednak one dalej będzie…

Bez wygładzania gry w tych czasach mają znacznie mniejszy " realizm graficzny " .

Jaki komputer ?

Jest to notebook toshiba L300 1A6, Intel pentium Dual CPU T3200 @ 2.00GHZ 2.00 GHZ , 3 GB RAM, Vista 32,

Intel Graphics Media Accelerator 4500M :frowning: . Jeśli chodzi o różnego typu filtrowania, to rzeczą jasną jest,że należy je wyłączyć. Chodziło mi jednak o inne opcje, takie jak :

*Podmiana asynchroniczna- włączona/wyłączona

*reguła podmiany -podmiana/transfer bloku bitów

*wymuszenie kompresji tekstury S3TC- wyłączona/włączona

*wymuszenie kompresji tekstury FXT1- wyłączona/włączona

Wiem,że ta karta nijak ma się do grania, nawet w te starsze gry-ale mimo to, chciałbym wiedzieć jak mam ustawić wyżej podane opcje. Dzięki