Intel PRO/Wireless 2200BG - problem z instalacją sterowników


(Bartek Jamroz) #1

Wczoraj dotarł do mnie z serwisu laptop po naprawie płyty głównej, teraz mam problem z instalacją sterowników karty sieciowej.

laptop: HP Compaq nw8240

os: win XP home sp2

karta sieciowa: jak w temacie > INTEL PRO/Wireless 2200BG

Inaczej sformułuję swój problem... poprzednio napisałem, z jakich sterowników korzystałem oraz o tym, że żadne z nich, ani te od producenta laptopa ściągnięte ze strony, ani od producenta karty, nie działały.

Laptop wylądował w serwisie (nie w serwisie HP, ponieważ jest już po gwarancji), ponieważ działał niewłaściwie, czasami po włączeniu zawieszał się przy ładowaniu systemu, ale częściej niż to, po włączeniu pozostawała jedynie czarna matryca i świeciła się kontrolka dysku twardego... od serwisu dowiedziałem się, że uszkodzony jest mostek południowy i konieczna jest wymiana... jakie miałem wyjście?

Komputer po naprawie działa, ale nie mogę korzystać z WiFi. Kiedy chcę zainstalować sterowniki karty sieciowej, system wykrywa sprzęt, ale w menadżerze urządzeń przy karcie pojawia się żółty znaczek z wykrzyknikiem i nie mogę korzystać z karty. Gdy za drugim razem zainstalowałem sterowniki, co prawda działały, ale problem powrócił, gdy wczoraj rano włączyłem komputer. Dzisiaj również wszystko działa, a karta została poprawnie wykryta, kiedy próbowałem zainstalować liveboxa tp z adapterem wifi, o dziwo wczoraj,kiedy również instalowałem oprogramowanie liveboxa z płyty, karta nie działała, więc po skończeniu pracy sterowniki odinstalowałem z nadzieją na taki przypadek, jaki zaskoczył mnie dzisiaj,ale nie wiem na jak długo to zadziała i czy problem nie powróci po ponownym uruchomieniu komputera.Moje pytanie jest takie, czym może to być spowodowane- mianowicie, czy przyczyną może być również naprawa wykonana przez serwis.

Z góry dziękuję za pomoc...


(system) #2

jeśli wcześniej nie miałeś problemów z tą kartą - to tak. Wnioski: idź do serwisu i powiedz jak wygląda problem, powinni Ci pomóc. Z tym, że zaznaczam "powinni", ale serwis nie równy serwisowi.