Witam.
koncikos proszę zapoznać się z tym poradnikiem:
http://forum.dobreprogramy.pl/forum-14/ogloszenie-2-poradnik-zakładania-i-edycji-tematu/
a następnie zmienić tytuł wątku na konkretny.
Zignorowanie prośby będzie skutkować usunięciem topica z forum.
Spróbuj zresetować modem od Vectry. Odłącz z zasilania na jakieś 10-15 sekund i poczekaj, aż modem zaloguje się do sieci.
Jeżeli to nie pomoże to warto zadzwonić do Vectry i się dowiedzieć, czy u nich nie ma jakiegoś problemu. Jeżeli nie to wtedy można szukać dalszej przyczyny.
Zrestartowałem kilka razy i dalej to samo
Chyba zostaje mi zadzwonić do nich a jak oni nie będą wiedzieli czemu to nie wiem co wtedy.
W tym dziele wymagane są logi z FRST i na forum jest przypięty temat.
Sprawdź czy nie masz wirusa infekującego router, który podmienia adresy serwerów DNS.
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: ipconfig /all
Jeżeli masz zainfekowany router to należy przywrócić fabryczne ustawienia.
A skąd mam wiedzieć czy zostały podmienione adresy DNS?
Przecież napisałem w jaki sposób sprawdzić jakie są ustawione serwery DNS.
Zrobiłem tak jak mówiłeś, przywróciłem ustawienia fabryczne i nadal to samo
Na początku bez problemu wchodziły strony a teraz znowu się zaczęło. Dodam, że przez kilka lat nie miałem problemów.
Twój główny problem polega na tym, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Na tym forum nie ma wróżki.
Tematy bez wymaganych logów powinny być usuwane.
Masz ustawione prawidłowe serwery DNS:
http://whois.domaintools.com/95.160.170.92
http://whois.domaintools.com/88.156.222.92
W panelu sterowania odinstaluj Akamai NetSession Interface i SupTab.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM-x32\...\Run: [fst_pl_107] => [X]
HKU\S-1-5-21-2535440461-4119423919-2660906744-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\PC\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\PC\AppData\Local\70149b02515b3bb20dd492.47983420
Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST
Wykonane, ale dalej mam to samo
Skoro problem dotyczy różnych urządzeń, to przyczyną musi być router lub dostawca internetu.
Podłączyłem kabel sieciowy do laptopa i to samo jest. Wydaje mi się ,że to wina modemu albo właśnie tak jak ty to stwierdziłem dostawca internetu.
No nic, dziękuje za dobre chęci i sory, że ci zająłem czas.
Pozdrawiam.