Internet, brak wczytywania stron


(Koncikos) #1

Witam.


(fiesta) #2

koncikos  proszę zapoznać się z tym poradnikiem:

 

http://forum.dobreprogramy.pl/forum-14/ogloszenie-2-poradnik-zakładania-i-edycji-tematu/

 

a  następnie zmienić tytuł wątku  na konkretny.

 

Zignorowanie prośby będzie skutkować usunięciem topica z forum.


(janki111) #3

Spróbuj zresetować modem od Vectry. Odłącz z zasilania na jakieś 10-15 sekund i poczekaj, aż modem zaloguje się do sieci.

Jeżeli to nie pomoże to warto zadzwonić do Vectry i się dowiedzieć, czy u nich nie ma jakiegoś problemu. Jeżeli nie to wtedy można szukać dalszej przyczyny.


(Koncikos) #4

Zrestartowałem kilka razy i dalej to samo :confused:

Chyba zostaje mi zadzwonić do nich a jak oni nie będą wiedzieli czemu to nie wiem co wtedy. 


(Atis) #5

W tym dziele wymagane są logi z FRST i na forum jest przypięty temat.

Sprawdź czy nie masz wirusa infekującego router, który podmienia adresy serwerów DNS.

Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator

Wpisz i zatwierdź enterem: ipconfig /all

Jeżeli masz zainfekowany router to należy przywrócić fabryczne ustawienia.


(Koncikos) #6

A skąd mam wiedzieć czy zostały podmienione adresy DNS?


(Atis) #7

Przecież napisałem w jaki sposób sprawdzić jakie są ustawione serwery DNS.


(Koncikos) #8

Zrobiłem tak jak mówiłeś, przywróciłem ustawienia fabryczne i nadal to samo :confused:

Na początku bez problemu wchodziły strony a teraz znowu się zaczęło. Dodam, że przez kilka lat nie miałem problemów.


(Atis) #9

Twój główny problem polega na tym, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Na tym forum nie ma wróżki.

Tematy bez wymaganych logów powinny być usuwane.


(Koncikos) #10

FRST http://pastebin.com/50JGzHT8

Addition http://pastebin.com/VFmctgFw


(Atis) #11

Masz ustawione prawidłowe serwery DNS:

http://whois.domaintools.com/95.160.170.92

http://whois.domaintools.com/88.156.222.92

W panelu sterowania odinstaluj Akamai NetSession Interface i SupTab.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Koncikos) #12

Nowy raport http://pastebin.com/XjGvaxhn


(Atis) #13

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [fst_pl_107] => [X]
HKU\S-1-5-21-2535440461-4119423919-2660906744-1000\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => "C:\Users\PC\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
S3 EagleX64; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleX64.sys [X]
C:\AdwCleaner
C:\Users\PC\AppData\Local\70149b02515b3bb20dd492.47983420

Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST


(Koncikos) #14

Wykonane, ale dalej mam to samo :confused:


(Atis) #15

Skoro problem dotyczy różnych urządzeń, to przyczyną musi być router lub dostawca internetu.


(Koncikos) #16

Podłączyłem kabel sieciowy do laptopa i to samo jest. Wydaje mi się ,że to wina modemu albo właśnie tak jak ty to stwierdziłem dostawca internetu.

No nic, dziękuje za dobre chęci i sory, że ci zająłem czas.

 

 

Pozdrawiam.