Internet co chwile się rozłącza


(Karolo010) #1

Witam

NIe wytrzymam z tą neostradą...

Prawie codziennie co ... 5 min rozłącza mi się net. :confused: Bywają takie co dni że jest to rzadziej, nawet kilka razy zdarzyło się że net w ogóle sie nie rozłączał.

Stało to się od kiedy zakupiłem Neostrade 1 MB, wczesniej miałem 256 i było dobrze :confused:

I tu moje pytanie czy to wina neostrady czy moja. Może to wina że mam usługe 1 mb? Jeden z moich kolegów ma 512 nigdy m usię nie rozłącza [no chyba że co 24h :P] , natomiast mój drugi kolega ma neo i też mu net się rozłącza ale tylko wieczorem :d.

Niedługo kończy mi sie net i myślę czy nie lepiej zrezygnować z 1mb a przejsc do 512 ? :stuck_out_tongue: Czy może całkowicie zrezygnować z neo?

PS. A i jeszcze jakbym np. miał netie na kablach neo to by neta też MOGŁO rozłączać? :>

Z góry thx :]


(Sebos99) #2

Aplikacja dostępowa Neo, która jest bardzo często przyczyną rozłączania usunięta? Łączysz się przez dial-up?


(Bula90) #3

Ja polecam technologie HFC o ile masz w okolicy dostęp do kablowego dostępu do internetu przez infrastrukturę szkieletowej sieci kablowej jest to sieć moim zdaniem stabilniejsza od TPSA w tej chwili korzystam z Multimedia Polska nie ma potrzeby instalacji żądnego oprogramowania dostępowego w przypadku neostrady musisz się z tym męczyć i tak naprawdę niewiesz czy to będzie działać :smiley: Pozdrawiam.


(Karolo010) #4

jestem kopletnie w tym zielony :stuck_out_tongue:

Łącze sie przez router który jest u starzych w pokoju :stuck_out_tongue:


(Monczkin) #5

Proszę nazwać temat konkretnie.


(Bula90) #6

Zrestartuj router może pomóc ale najlepiej to zadzwoń po gości z neo bo widzę że sam nie czaisz za bardzo oc o w tym chodzi.


(Karolo010) #7

aaa zapomniałem napisać, tak to bym nie pisał tematu

stacjonarny mi sie popsuł … a do jakiegos punktu z neo mam dalek :\

Da się zadzwonić przez kome do neostrady ? : >


(Kpc21) #8

Z Orange się da (normalnie 0801102102), z innych sieci chyba nie.


(Jurek S) #9

wyłącz w menadżerze urządzeń

wyłączanie z powodu oszczedzania energii

na portach USB i będzie ok, też tak miałem.


(Cooler1978) #10

Z innych sieci komórkowych zadzwoń na 9393 i poproś o przełączenie lub w trakcie dzwonienia wybierz konkretnie problem z internetem.

Nadal masz te problemy?