Internet do 80 zl


(Ozzi91) #1

Mam pytanie.. Jaka oferte wybrac do 80zl na miesiac? Obecnie mam neo 128

i chce ja zmienic. Co polecacie? Co bedzie szybsze za te same pieniadze?


(m89) #2

w polsce mało co ale jak Netia ma w Twojej miejscowości swoje łącza to tam masz taniej i bez limitów (Net24)


(Damian) #3

Popytaj czy w twojej miejscowości, nie ma prywatnich providerów udostępniających internet poprzez łącza radiowe. Takie coś wychodzi z reguły najtaniej.


(fiesta) #4

Sprawdź oferty lokalnych dostawców neta, czy w Twojej oklicy ma zasięg Dialog lub Chello ??

My za Ciebie tego nie zrobimy.

Tym bardziej że nikt nie wie gdzie mieszkasz.


(Kojot) #5

Możesz mieć Neo 512 za ale podpisując umowę na 2 lata

http://www.tp.pl/dom/co_nowego/neostrada512_taniej/

albo w tej samej cenie co masz Neo 128 miec przez rok Neo 256

http://www.tp.pl/dom/co_nowego/zwieksz_predkosc_neo/


(jaru_r) #6

Najkorzystniejsze oferty przedstawiają z reguły lokalni dostawcy internetu, jak napisał Damian. Można mieć nawet 512 kbps za ok. 60zł i to bez żadnych limitów, z pełną funkcjonalnością łącza.


(Total666) #7

a czy moze ktos polecić taniego dostawcę internetu przez lacze radiowe dla Warszawy?

Dzięki

Tomek


(Krzysiek21) #8

Ja bym wybrał NEO,wiem że niektózy chca z dala od TP się trzymac z różnych powodów,głównie limitów któe przeszkadzaja,ale jako sam internet to nie mozna im nic zarzucic działa bardzo dobrze i praktycznie bez awaryjnie.

512 kb/s moze mieć za 84.18zł,tylko trzeba niestety “cyrograf” na dwa lata podpisac,

Ewentulanie szukać innego dostawcy jak nie chcesz z TP miec nic wspólnego.


(Damian) #9

W Warszawie, to jest ich na pęczki. Rozglądnij się po mieście za ulotkami, które niewątpliwie są, lub zajrzyj do gazety w dział z ogłoszeniami. :slight_smile:


(Ozzi91) #10

Mam siec osiedlowa ale to dziadostwo wolniejsze jak neo… Mieszkam w Kluczach kolo olkusza kolo pustyni bledowskiej. a kogo sie mam spytac czy dziala chelo lub Net24?


(Krzysiek21) #11

ozzi91

Chello ani NET 24 do ciebie nie dotrze na 100%. ten dostęp do internetu jest oferowany tylko w kilku wiekszych miastach i to nie na całym obrzarze.

Jak nie chcesz osiedlówki to pozstaje ci tylko albo radiówka albo Neostrada


(Ozzi91) #12

jaka radiowka?


(Bartek Str) #13

A wlasnie co sadezicie o radiowce?? czy to dobry rodzaj lacza? bo ja kiedys slyszalem ze zalezne ono jest od pogody ze gdy np pada albo wieje to radiowka nie dziala. Co o tym sadzicie??


(Ford Fokus) #14

Dziala ale slabo, moj kumpel ma, jak jest dobra pogoda to ma ze 300kb/s.


(Total666) #15

Naprawdę nie ma dwóch-trzech providerów godnych uwagi, tylko cały las?