Internet Explorer - strona główna


(Marcin 88) #1

Mam problem ze stroną głowna Explorer'a. Chodzilem po stronach warezowych i mi sie zmieniła strona głowna na aders: http://www.whatsfind.com , Strony głownej nie moge zmienić bo sie nie da. Nie wiem co mam zrobic moze ktos mial podobny przypadek ?? i mi pomoże

Post 2

www.\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\*\* na tej stronie mi sie to stało !!


  • Link do warezu ukryto

  • Nie pisz dwóch postów pod sobą masz opcje zmień !!


fiesta


(Duch) #2

ściągnij sobie hijackthis!! zeskanuj nim kompa i wklej loga na tym forum!! powiedzą ci co trzeba usunąć żeby wróciło do normy!!


(boczi) #3

Zapodaj logi z Hijack This, ściągnij i przeskanuj: CWShredder, http://www.searchengines.pl - WIęcej info


(Marcin 88) #4

juz jest ok


(Duch) #5

to znaczy?? czym zwalczyłeś dziada?? :o


(fiesta) #6

:arrow: szoosti

w zasadzie owa porada nie powinna Ci zostać udzielona ze względów regulaminowych. Tutaj osoby łamiące regulamin odprawiane są z kwitkiem na zasadzie:

"Piracisz - radź sobie sam"

Zalecam gruntowną lekturę regulaminu forum !!


(system) #7

Poradził sobie, bo pewnie przeczytał to: :lol:

:arrow: http://www.centrumxp.pl/forum/viewtopic.php?t=14198


(fiesta) #8

OT :arrow: Kosz

Może tak bez mięsa ?? :evil: :evil: :evil: