Internet łączy się dopiero po zresetowaniu komputera


(Marcelina Goras) #1

Od dłuższego czasu, tj. od kilku miesięcy internet (livebox) NIGDY nie łączy się przy pierwszym uruchomieniu systemu, dopiero po resecie i to też czasem drugim. Nie bardzo wiem co z tym zrobić, tym bardziej, że kompletnmie nie znam si.e na tym wszystkim, ledwo doszłam do tego co to jest log i jak to zrobić z OTL. Załączam loga, z góry przepraszam jeśli powinnam go wkleić jakoś inaczej ale podkreślam - nie mam o tym wszystkim pojęcia. Zresztą pewnie na tym komputerze są same błędy i nic więcej, nie zdziwiłabym się :slight_smile: Z góry dzięki za odp

log: http://wklej.to/uVio


(Wojteko10) #2

Z liveboxem łączysz się bezprzewodowo, czy przewodowo?


(Marcelina Goras) #3

Bezprzewodowo


(jessica) #4

Z Twoim problemem to poniższe usuwanie raczej nie ma nic wspólnego, ale możesz je wykonać.

Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:

Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera.

Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij "Run Scan".

Pokaż nowy log OTL.txt oraz log z usuwania.

Daj też I log z >FindyKill - niżej na stronie linku.

jessi


(Marcelina Goras) #5

log z usuwania:

http://wklej.to/ufnS

nowy log z OTL:

http://wklej.to/Qtr5

log z FindyKill:

http://wklej.to/ouRf

:slight_smile: czekam na dalsze instrukcje :slight_smile:


(jessica) #6

Wszystko jest OK.

Specjalnie chciałam zobaczyć log z FindyKill, bo chciałam zobaczyć, czy to powyższe jest OK, bo gdyby nie było OK, to mogłoby być przyczyną kłopotów z połączeniem z netem bezprzewodowo.

Ale widać, że to jest w porządfku, więc nie ma żadnego problemu z netem od tej strony.

Infekcji też żadnej nie ma.

jessi


(Marcelina Goras) #7

Wielkie dzięki :slight_smile: w takim razie spróbuje coś zadziałać od strony technicznej z liveboxem po prostu:)

pozdrawiam