Mianowicie problem ma się następująco. Posiadam router Wi-Fi TP-Link MR 3220. Podłączony pod niego modem internetowy z T-mobile Huawei e353.
Od ostatniego odnowienia transferu danych (bądź wcześniej) pojawił się problem z połączeniem. Otóż strony ładują się niekompletnie, strona się łączy, po części się załaduje i się zatrzymuje ładowanie strony. Trzeba po kilka razy odświeżać aż w końcu strona się załaduje. Niemożliwe jest pobranie jakiegokolwiek pliku ponieważ zrywa połączenie i pobieranie się anuluje.
Na konsoli pulpitu oraz na routerze nie pokazuje się nic, że internet się rozłącza, połączenie cały czas jest stabilne.
Na tablecie poprzez Wi-Fi normalnie można przeglądać kompletnie strony, pobierać pliki itd.
Czyściłem rejestr, defragmentowałem dysk, analizowałem problemy programem Advanced System Care i po naprawieniu błędów ciągle jest to samo.
Co dziwniejsze, często zdarza się że internet na PC zupełnie przestaje działać i ponowne uruchomienie komputera likwiduje problem. Czasami przestaje działać po 5 minutach od restartu, czasem po kilku godzinach.
Nie spotkałem się nigdy z tym zjawiskiem.
Komputer oraz router Wi-Fi jest nowy, ma niespełna 3 miesiące.