Jak aktywować wersję testową Xp 64 bit?


(Ewe) #1

Niedawno sciągnąłem sobie Xp 64bit.Ostatnio nie miałem czasu go testować , ale teraz chciałem ,ale wyskakuje komunikat o aktywacji.

Słyszałem że wejsję testową Xp 64 można testować 360dni.

Co trzeba zrobić?


(m89) #2

dobrze słyszałeś można ją testować(ale chyba 365 dni zresztą mniejsza o to) na stronie microsoftu zobacz czy tam (albo tam skąd ściągałeś) nie ma wzmianki o kluczu aktywacyjnym


(Qbek50) #3

sykstus99 nie chce zakładac nowego tematu, wiec chciałem sie zapytać skąd go można pobrac ? :smiley:


(system) #4

W celu pobrania tego systemu wypełnia sie formularz rejestracyjny gdzie klucz wysyłają ci mailem. Po zainstalowaniu systemu masz pare dni na aktywacje klucza. Po aktywacji klucza masz system na 360 dni. Więc jak pobrałeś system bez formularza rejestracyjnego musiełeś coś wypełniać??


(Ewe) #5

Wypełniałem formularz i dostałem maila ,ale już go nie mam bo musiałem

zrobić format. Ale wydaje mi się że był tam tylko serial


(system) #6

No właśnie wpisujesz serial przy instalacji systemu. Po instalacji wyskakuje ci zarejestruj system. Podajesz troche swoich danych. I po rejestracji masz sytem na cały rok. Musisz po prostu aktywować klucz który wysłali ci mailem


(Vieri) #7

A czy masz procka zbudowanego w architekturze 64 bitowej???


(Paweł) #8

Centrum Obsługi Klienta Microsoft w Polsce

tel. 0 801 308 801 lub (22) 594 19 99, faks (22) 594 19 77

Połączenia z numerem 0 801 308 801 są płatne według taryfy połączenia lokalnego.

Centrum Obsługi Klienta świadczy:

Telefoniczną pomoc techniczną

  • czynną od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8.00 do 18.00

  • bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna dostępna jest dla legalnych i zarejestrowanych użytkowników produktów firmy Microsoft

  • pomoc obejmuje zagadnienia związane z instalacją, konfiguracją i użytkowaniem legalnych produktów firmy Microsoft

Telefoniczną informację handlową

  • czynną od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8.00 do 18.00

  • informacje dotyczące licencjonowania, cech produktów, itp.

Telefoniczną aktywację produktów Office i Windows

  • czynną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w trybie automatycznej aktywacji przez telefon i Internet

  • kontakt z naszymi agentami codziennie (obejmuje to również niedziele i święta) w godzinach od 8.00 do 22.00

  • usługa ta obejmuje wyłącznie działania służące do aktywowania produktów Microsoft

Procedura korzystania z pomocy technicznej

Aby ułatwić i przyśpieszyć procedurę udzielania pomocy, przed zadzwonieniem do Centrum Obsługi Klienta powinni Państwo przygotować następujące informacje:

• numer identyfikacyjny Klienta (otrzymany wraz z potwierdzeniem rejestracji),

• identyfikator produktu (Product ID) - jest to numer widoczny po wybraniu z Menu Pomoc (Help) polecenia < nazwa produktu> - informacje (About< nazwa produktu>),

• rodzaj i wersja oprogramowania Microsoft, którego dotyczy pytanie,

• marka i typ używanego komputera oraz informacja o środowisku pracy (samodzielny komputer, sieć),

• treść komunikatów informujących o pojawieniu się problemu,

• opis problemu: podczas jakiej czynności wystąpił i jakie są jego objawy,

• jakie próby rozwiązania problemu zostały podjęte przed skonsultowaniem się z telefoniczną pomocą techniczną.

Microsoft wspiera legalnych użytkowników swoich produktów wg następujących zasad:

• Wszystkie produkty z wyjątkiem linii serwerowej (rodzina Microsoft BackOffice) kupowane w osobnych pakietach (paczkach) oraz licencjonowane wielowolumenowo (licencje typu WOL i OSL) objęte są bezpłatną pomocą telefoniczna (tzw. Pomoc Standardowa).

• Bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna dostępna jest wyłącznie dla legalnych i zarejestrowanych użytkowników produktów firmy Microsoft.

• Pomoc obejmuje zagadnienia związane z instalacją, konfiguracją i użytkowaniem legalnych produktów firmy Microsoft.

• Produkty z rodziny Microsoft BackOffice objęte są wyłącznie pomocą płatną - możliwą do uzyskania u Partnerów firmy Microsoft.

• Do świadczenia pomocy dla produktów firmy Microsoft zakupionych wraz ze sprzętem komputerowym lub jako preinstalowanych przez producenta na komputerze osobistym zobowiązany jest wyłącznie producent komputera. Aby uzyskać pomoc techniczną dla takiego produktu, należy skontaktować się z producentem lub sprzedawcą, od którego został nabyty produkt Microsoft.