Jak chodzi Wiedźmi na 512Mb ramu?


(Marcinj10) #1

Chciałem się spytać czy da się uruchomić Wiedźmina na 512MB ramu? (resztę sprzętu mam ok). Czy gra się podcina? Pytam osoby, które wiedzą jak wygląda Wiedźmin na 512MB. Proszę, aby nie było odpowiedzi w stylu: "Myślę, że tak, ale nie wiem". Z góry dzięki


(Kozza) #2

U sąsiada chodziło fatalnie :frowning: kupił gre i od razu 512 ram. Może była to też wina tylu bugów w grze bo przycinało niemiłosiernie ale i tak lepiej chodzi niż sławny Gothic 3 ale na 512 Wiedźmin nie pohula na średnio-max


(Marcinj10) #3

Aha. Wielkie dzięki za informacje. Będę musiał poszerzyć pamięć ram do 1GB (200zł w plecy :frowning: )


(Krzysieek88) #4

Będzie chodził, ale na pewno przycinał w większej akcji, i to mocno.

btw // 512MB ram nie kosztuje 200zł :stuck_out_tongue:

Za 200zł to kupisz spokojnie 1GB i jeszcze Ci na piwko zostanie :wink:


(Czakistar) #5

PS I jezszcze na kiełbaskie:D

PS A gdzie mogę znaleźć wymagania do Wiedźmina?

Mam 1gb ramu ale nie wiem co z pozostałymi komponentami,


(Krzysieek88) #6

Parę tematów niżej :roll:

Rozsądne wymagania -

Minimalne - Wymagania minimalne:

System operacyjny: Microsoft Windows XP Service Pack 2, Vista (System Operacyjny musi posiadać dostępne aktualizacje)

Procesor: Intel Pentium 4 2.4GHz lub AMD Athlon 64 +2800

Pamięć RAM: 1024 MB RAM w przypadku Microsoft Windows XP / 1536 MB dla Microsoft Windows Vista

Karta graficzna: 128 MB Video RAM, z obsługą DirectX9 Vertex Shader/ Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce 6600 / ATI Radeon 9800)

8.5 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c

Napęd DVD


(Czakistar) #7

Nawet DVD nie trzeba, wystarczy sciągnąc lub odpalic przez emulatora,


(Krzysieek88) #8

To powodzenia piracie.


(Kola1214) #9

Kumpel gra na:

Athlon x2 3800

GF 7300 GT

512 RAM

I grać się da , troche dłużej ładuje czasem przytnie ale grac sie da.

PS.Jak macie detale na high zasyfiony system to sie nie dziwe ze gra sie tragicznie.


(Goryl2) #10

ja mam

Sempron 1,8 ghz

512 ramu (rozszerzam w nastepnym tygodniu do 1 GB)

radeonx1300 pro

i jeszcze gram na Vista Home premium 32 bit

i działa dobrze tylko lokacje sie dluzej ladują ale kit tam wazne ze da sie grac xD

nie mowcie ze to niemozliwe xD


#11

A za takie porady dostaje się ostrzeżenie.


(Wujek 15) #12

Na moim sprzęcie nie chodzi płynnie tak jakbym chciał. Ale chyba jest tak zrobiona.


(Kola1214) #13

Na czystym systemie bedzie chodziło płynnie.


(Goryl2) #14

jak masz sprzet z podpisu to chyba cos z nim nie tak jest albo z systemem operacyjnym skoro ci sie zacina. chyba ze na full high ustawiles grafe. moze ja troche zmniejsz?xD


(Kornel T) #15

Wiedźmin nawet na 1GB chodzi bardzo biednie. Wiem coś o tym, bo sam grałem do niedawna na takiej ilości pamięci na ustawieniach medium. Ale kość dual channel 2x512MB to koszt 100zł tak więc problemu raczej nie ma. A 512 mega to absolutny masochizm.