Jak dodać openoffice 2.0ux do autostartu?


(Kwisnia 1990) #1

Witam, tak pytanie moje brzmi tak jak w temacie :slight_smile:


(Bunio) #2

Wchodzisz do

X:\Documents and Settings\Użytkownik\Menu Start\Programy\Autostart

i wklejasz tam skrót do aplikacji.


(Viliae) #3

Witam

Można prościej:

Włączasz OpenOffice’a :arrow: Narzędzia :arrow: Opcje :arrow: w zakładce OpenOffice.ux.pl (w moim przypadku) :arrow: pamięć

zaznaczasz “Ładuj program OpenOffice.ux.pl podczas uruchamiania systemu” (opcja ta jest na samym dole).


(Kwisnia 1990) #4

dzięki rada Viliae pomogła :slight_smile: bo jak zrobiłem tak jak napisał Bunio no to zadziałało ale chciałem by było zminimaliowane do treya :slight_smile: dzieki :slight_smile:


(lazikar) #5

Po pierwsze naucz sie zadawac pytania na forum a po drugie pisz w odpowiednim dziale a nie w sprawdzonych poradach.