"Jak grać" w The Sims?

Witam. Przeszedłem ok. 70 gier bez kodów, na co najmniej średnim lub wyższym poziomie trudności, bez solucji i pomocy. Gram od 2 lat każdego dnia w CS:S, ogólnie gry od czasów Commodore ale…NIE potrafię grać w Simsów :o Wybieram Sima, dom, duperele itp. i zajmowanie się jego podstawowymi, codziennym obowiązkami w grze zajmuje mi cały jej czas, czasem nawet go brak. Pytam jak sobie radzicie, jeśli do tego cała rodzina Simów, gdzie czas na dodatkowe atrakcje w grze, zadania boczne i wszelkie urozmaicenia twórców - kiedy ja ledwo (czasem nawet wcale) zdążam w grze na podstawy. Wiem, że w tą serię gier grają miliony ludzi. Robiłem już kilka razy podchody do różnych edycji tej gry, zawsze to samo, podstawowe obowiązki gry, żeby "zaspokoić " Sima, czas dnia leci w grze, a ja za cholerę nie wyrabiam…

A dla mnie takie odzywki są dla ludzi z kompleksami. Gust są różne, każdy gra w to co chce.

W części pierwsze jest to podstawowy problem… ciężko nad wszystkim zapanować, w The Sims 2 już o wiele prościej… nie ma jednego przepisu… kupuj najlepszy sprzęt by jak najszybciej zaspokajał potrzeby simów to i czasu będzie więcej na inne rzeczy… ale nadal za mało…

no niestety tak jest z tymi simami ale moja kobieta jakos sobie dawała rade :wink: szybko awansowywała w pracy wiec i szybko sie dorobila niezlej chaty a rodzina jeny cale maisto bylo w jej rodzinie :slight_smile:

a tak jak wspogladałem to sa te bonusy co np. zmieniaja Twoj nastrój na lepszy… lub bonus czy wolniej lecial głód itp

po kolejen jak wyjedziesz na wakacje to tam jak w domu jesz spisz a zamiast pracy idziesz na wycieczke :wink:

Ale polecam simsy 3 :wink: tam dasz sobie rade i sie mile zaskoczysz;) już nie dlugo w sklepach :slight_smile:

nie wiem jak Ci tu pomóc doradzić… poprostu musisz sie w to wprawić… do czesci obowiazków zadzwonić po kogoś itp…