Jak i czym podkręcać w Radeona club3d 9550 256mb 128bit

Słyszałem o programie Ati winflash czy jakoś tak.Nie umiem za bardzo zmienić bios’a z poziomu dos , nie wiem czego użyć, jak maksymalnie można kręcić tą kartę tak aby pożyła jeszcze z rok, nie wiem co daje zmiana biosu,jednym słowem jestem początkujący ale już używałem atitool’a (maksymalnie szłem do 280 mhz rdzenia) Prosiłbym o nie usuwanie tego tematu w końcu forum to rzecz która ma pomuc ludziom szczegulnie takim jak ja.Ogulnie chciałbym się dowiedzieć jak zwiększyć moc tej karty

Mój komp 2800+ Athlon ,Płyta Gigabyte ga-k8ns,512 ddr

Naprawde nie zmieniaj Biosu skoro doszłeś “aż” do 280MHz to lepiej troche poczytaj na temat overclockingu i dalej baw się w AtiTool :slight_smile: Dobrze było by przeczytać temat przyklejony w dziale Hardware :slight_smile:

Nie widzisz ze ja chcem sie dowiedzieć jak podkręcić ,widze ze coś jest z tobo nie tak bo te radeony dochodzo dp 400 mhz a ty mi gratulujesz ze doszłem do 280

1.podkręcałem do tylu bo NFS mi sie cioł

2.temat fun jest gdzie indziej

3.jak masz tak odpowiadać to lepiej wogule nie odpowiadaj

4.W tym temacie o overclocingu jest napisane ogulnie,a ja chciałbym sie dowiedzieć jak “dobrze” podkręcać tą daną karte

Omegi zainstaluj i progs do krecenia!

Zainwestuj w chlodzenie na rdzen! i pokrec troche memki :slight_smile:

moj GB R9550 lata na 378 i 525

Ten producent daje orginalny wiatrak nie wiem czy jest on skierowany na rdzeń(raczej tak),ale ja mam jedno zasadnicze pytania co daje inny bios od lepszej karty ,na allegro gosciu wystawia aukcje w kturej sprzedaje podkręcanie kart graficznych i miedzy innymi wspomina coś o zmianie bios’u na 9600XT jeszcze raz CO DAJE ZMIANA Biosu.mialem omegi ale jedyne co mi dały to problemy w systemie.Do kręcenia uzywam atitool sprawuje się dobrze i maks nim kręce do 280 mhz bo się boje więcej mowiąc szczerze