Jak i gdzie zarabiać w Internecie?

(Loczek__16) #1

Witam wszystkich!

Na poczatek proszę o zrozumienie,tzn wiem że jest cała masa róznych stron www na których są zawarte poradniki jak zarabiać w internecie ale są one według mnie bezsensowne,mają one jedynie przynieść zyski autorowi poprzez linki ref. i reklamy.

Temat napisałem dlatego bo jestem uczniem (pełnoletnim ofc) i troche brakuje mi funduszy na prywatne wydatki,czytałem dużo w internecie o różnego rodzaju sposobów zarabiania i wiekszośc z nich to fake'i lub niewypłacalne firmy.

Posiadam dużo wolnego czasu,od pn. do pt. jestem wolny w godzinach po południowych,a w weekendy całe dnie.

Ja nie oczekuje zarobków 500 zł na dzień (niektóre serwisy w ten sposób sie reklamują ;/ ),ale też nie mam zamiaru klikać w reklamy po pół centa ;(. Dlatego zwracam sie z prośbą do Was czy znacie jakieś sposoby zarabiania w internecie, z w miare rozsadnymi płacami.

Za odpowiedź z góry dziękuje!

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wszystkim wesołych i miłych świąt !

Pozdrawiam, Loczek!

(Adriansiemaszkor1) #2

ja w wakacje zarabiałem tak, że kupowałem w hurtowniach różne rzeczy, które uważałem, że zejdą i sprzedawałem na allegro ... Przez 2 miesiące zarobiłem ponad 1500zł, nie jest to jakoś super dużo, ale jak na poświęcane 2h dziennie, to chyba wystarczająco.

(Loczek__16) #3

Ja też pracowałem w wakacje (te i poprzednie),byłem u wujka w Holandii.Tylko problem polega na tym że chciałbym zarobić również w roku szkolnym.Dlatego sie Was pytam.

(Adriansiemaszkor1) #4

ale sposób, o którym Ci napisałem nie tyczy się tylko wakacji :slight_smile:

(Loczek__16) #5

Sorry,dopiero pózniej sie gapnołem :stuck_out_tongue: towary kupowałes w lokalnych hurtowniach czy na allegro?