Jak i tanio wyciszyć dysk?


(Tofifik12) #1

mam taki problem coś mi piszczy w kompie myślałem ze to wiatrak od procka zmieniłem i nic wraz piszczy dobrze sie wsłuchałemi sie okazało że to dysk jak moge go wyciszyć???Proszę o odpowiedzi :smiley: tylko nerazie nie mam kasy na jakieś drogie żeczy do wyciszenia!!!Pocmocy :slight_smile:


(Kosior6) #2

Jak to piszczy nie bardzo rozumiem, może to objawa padania dysku ???

Nic nie zwolniło w systemie przypadkiem ???


(D@widoS) #3

Pablo25 są takie pijanki którymi owijasz dysk twardy lub oklejasz od wewnątrz ścianki obudowy komputera. 8)


(Kosior6) #4

Ta i w środku możesz zupę gotować...nie polecam kumpel czymś takim spalił kompa....jak to uzasadnił "bo mi za głośno chodziło" :slight_smile:


(Tofifik12) #5

dysk ma już 3 lata i by padał???a system stroszek spowolnił ale mi sie wydaje ze to od tego że od początku gdy zakupiłem kompa nie formatowałem dysku :slight_smile: Musze zbierać kase na nowy dysk???bo ten chyba padnie??nie mam już siły do tego kompa


(FXJ) #6

A może spróbuj defragmentacji, możesz go też odłączyć zetrzeć kórz i podłączyć (czasem pomaga 2% userom).


(Tofifik12) #7

dzięki sprobuje ale watpie żeby coś pomogło a defragmentacje robie prawie codziennie :smiley: nie wiem czy nie za często :-o


(Kosior6) #8

Właśnie podłącz pod inną taśmę innego molexa, wyczyść elektronikę,może lepiej przykręć?? Jest wiele możliwośći...

Jeżeli dużo wyjmowany, noszony gdzieś,itp. to możliwe że tak.


(Tofifik12) #9

niegdy nie wyjmowany z kompa! !!


(Kosior6) #10

A komp kiedykolwiek czyszczony, może taki zasyfiony :smiley:


(Tofifik12) #11

kompa nieraz czyszcze ale nie dysk jeszcze nigdy go nie odłączałem i nie czyściłem :-o


(Kosior6) #12

No to ja bym od tego zaczał...


(Tofifik12) #13

jutro to zrobie ale wątpie żeby to było przyczyną żeby piszczał :-o

Złączono Posta : 19.02.2007 (Pon) 19:52

Nie wiem nie wiem czy to pomorze ale jutro jak bendzie widno to to sprawdzie :-o a jak nie pomoże to trzeba zbierac kase i wiura po nowy dysk :frowning: już mam dość dokładania do tego kompa :? Piszcie co wy sądzicie 8)

Złączono Posta : 19.02.2007 (Pon) 19:53

a i dodam jeszcze że moge nagrac cyfrówką jaki dzwięk sie wydobywa z dysku! !!


(Klajstus) #14

Hej. Piszczy Ci jeszcze ten komputer? Bo ja tez mam taki problem, ale mi mówia, że to zasilacz. Jak długo słyszysz ten odgłos. Ja go słysze przy każdym łączeniu kompa i tak z 2/3 minuty!


(Damian Bany) #15

Co do czyszczenia komputera to nie polecam tego robić mokra ścierką (wniosek chyba sam sobie wystawisz) Co prawda ja tego nigdy nie robiłem (nie mialem potrzeby:P ale gdy to zrobie moze lepiej bedzie mi komp chodzil :stuck_out_tongue: ) ale znam dosyc fajny sposob na czyszczenie komputerka. Przed odkurzaniem pokoju rozbierz z obudowy tę machinę, podłacz do kontaktu suszarke i siup, strzelaj powietrzem w kompa :smiley:

PS: Na chlopski rozum-> nie dmuchaj duzo w komputer suszarka bo jeszcze sie cos przegrzeje. No i nie odpowiadam ze to co ci sie stanie z kompem jak coś rozwalisz :smiley:


(Tofifik12) #16

dziś zrobiłem to co mi kazaliście i nic :? nagrałem też dwa filmiki jak komp chodzi i jak sie uruchamia wrzuce je no jakis serverz filmikami i wam pokaże i sobie zobaczycie jak moj dysk pada :frowning: :x


(Borys951) #17

tia a nie lepiej kompresorem :slight_smile:


(Tofifik12) #18

tz jakim kompresorem???odp jak możesz :smiley:


(Filip Adamuss) #19

Witam.

Chodziło o kompresor, by wyczyścić kompa zamiast suszarki :slight_smile:

Kompresor - sprężarka - maszyna przepływowa, której zadaniem jest podwyższenie ciśnienia gazu.

I wszystko jasne :slight_smile:

Pozdrawiam TR.


(Tofifik12) #20

aha