Jak jeszcze sprawdzić, jaką mam kartę graficzną?

Cześć,

Naszukałem się naprawdę sporo i nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. Mianowicie wszystko rozchodzi się o to, że formatowałem dziś kompa. Po formacie strony zaczęły “haczyć” przy scrollowaniu - wyczytałem, że to na bank wina sterowników karty graficznej, a raczej ich braku. Problem w tym, że nie mam pojęcia, jaką mam kartę graficzną i gdzie szukać sterowników.

Od razu zaznaczam, że jestem dość zielony w tym temacie, zwłaszcza że problem nie dotyczy mojego komputera.

Co zrobiłem:

  • dowiedziałem się, że w środku jest Motherboard Asusa, M2N-E z chipsetem NVIDIA nForce 570 Ultra MPC. Do odpalenia dźwięku potrzebowałem oprogramowania SoundMAX.

  • PPM -> Właściwości -> Ustawienia -> Zaawansowane -> Karta - Typ karty - nic nie wyświetla.

  • Mój komputer -> PPM -> Właściwości -> Sprzęt -> Manager urządzeń -> Kontrolery dźwięku, wideo i gier -> Kodery, dekodery wideo - nie wyświetla karty graficznej.

  • Everest nic nie pokazuje (tylko szare tło przy Ekran -> Karta wideo Windows oraz Karta wideo PCI/AGP i Procesor graficzny)

  • Aida32 - identycznie, jak wyżej

  • GPU-Z - również pustka w każdej rubryce.

instalowałem (już na początku) pakiet sterowników stąd: http://www.nvidia.pl/object/nforce_winxp_15.46_pl.html

I jestem już ogłupiały - co jeszcze mogę zrobić? Pewnie robię jakiś podstawowy błąd i totalną głupotę, ale nie mogę się w tym połapać po prostu. :slight_smile:

Z góry dzięki!

program aida64, ewentualnie rozebrać komputer i sprawdzić czy na karcie coś nie piszę :wink: zwykle nie piszę, ale czasami sprzedawcy naklejają nalepkę z gwarancją na kartę i tam może być podany typ karty.

Można jeszcze poszukać pudełka z karty graficznej :stuck_out_tongue:

Proponuje ściągnąć wszystkie nowe sterowniki za pomocą programy DriverScanner 2011.