Ja bym to zrobił tak. Start - Urządzenia i drukarki - w oknie które zostanie otwarte Dodaj drukarkę (jeżeli w tym miejscu jest już ta drukarka to usuń ją, po prostu prawy przycisk myszy i usuń) - Dodaj drukarkę sieciową, bezprzewodową lub Bluetooth - postępuj według kreatora.
Może okazać się przydatna opcja “Drukarki, której szukam, nie ma na liście” i “Dodaj drukarkę, używając adresu TCP/IP lub nazwy hosta”.
Albo:
lub [http://welcome.solutions.brother.com/BS ... mfc9160\_eu](http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/pl/pl/faq/faq/000000/002600/000043/faq002643_001.html?reg=eu&c=pl%E2%8C%A9=pl%E2%88%8F=mfc9160_eu)
Możesz spróbować wyłączyć na chwilę zaporę systemu Windows i zobaczyć jak będzie.
Prawy przycisk myszy na Komputer - Zarządzaj - z lewej strony Menedżer urządzeń. Czy nie ma tam żadnych wykrzykników odnośnie drukarki?
Wpisałem właśnie już wcześniej ten numer IP z drukarki (nie wiem skąd on się tam wziął…) no ale dalej występuje w Windowsie w otworzonej kolejce zadań do drukowania - błąd przy drukowaniu. Drukarka po kliknięciu DRUKUJ w Wordzie, nadal pozostaje bezczynna, tak jakby żadnego polecenia jej nie wydano.
Widać tylko napis: Gotowe oraz numer 192.168…
Nic nie mruga, nic nie komunikuje - cisza.
W sklepie mi powiedziano, że prosto będzie ją zainstalować. A tu klapa.
Dzięki wszystkim za pomoc. Po prostu w ustawieniach na drukarce (jakieś JETDIRECT) trzeba było wybrać opcję Wejście/Wyjście -> Port TCP/IP, wpisać przykładowo taki 192.168.0.140, a potem już poszło z górki, czyli ten nadany wcześniej numer IP był ze sklepu (sieć sklepowa), a ja sądziłem, że to już moja…