Jak podłączyć i rodzielić Wi-fi?

Witam.

Przymierzam się do zakupu Wi-fi aby mieć w telefonie,laptopie i PC. Mówiono mi że muszę mieć 2 urządzenia TL-WA500G i TL-WR543G.

Od antenu do kary sieciowej w komputerze idzie takie złącze:

http://www.google.pl/imgres?q=internet+ … 00&bih=793.

Problem mój jest w tym jak to wszystko podłączyć aby mieć internet w wyżej 3 wymienionych urządzeniach. Jestem w tym całkowicie zielony proszę o jakieś że tak powiem “tłumaczenie”. Dzięki i pozdrawiam.

Napisz kto Ci tak powiedział, bo to zależy od twojej sytuacji, której nikt nie zna i być może nie musisz mieć obu urządzeń.

Kolega który też ma radiówkę i nawet w sklepie u dostawcy mu tak powiedzieli.

Napisz w jaki sposób łączysz się z internetem, tj. podłączasz tylko antenę do karty sieciowej, czy masz może jakieś dodatkowe urządzenie, przez które nawiązujesz połączenie?

Pozdrawiam!

Tak tylko antenę do karty sieciowej w komputerze.

W takim razie do wyboru masz dwie opcje: 1. kupujesz router, który działa jako AP Client Router (nazywane też WISP) np. wspomniany WR543G i podłączasz tę antenę do tego routera i resztę komputerów podłączasz kablem; 2. Jeśli chcesz podłączać inne komputery bezprzewodowo, to albo kupujesz wspomniane przez Ciebie urządzenia, albo jeden router z dwoma modułami WiFi. Napisz jak to dokładnie chciałbyś podłączyć.

Pozdrawiam!

Chciałbym tak internet w PC i żeby, łączyć sie laptopem poprzez wi-fi ,oraz żeby mógł się telefon łączyć z wi-fi. Sory że głupio pisze ale się nie znam na tym.

Dzieki i pozdrawiam.

W tym przypadku potrzebujesz albo te dwa urządzenia, o których wspomniałeś (oczywiście mogą to być inne modele), lub jak pisałem, jeden router z dwoma modułami WiFi.

Pozdrawiam!

Podpowiesz jak to podłączyć i ustawić hasło ?