Jak poprawnie napisać e-mail w swoim edytorze poczty?

Witam.

Ja chciałbym was prosić o radę w sprawie poprawnego pisania i edycji e-maili w swoim edytorze pocztowym.

Być może niektórym z was wyda się to nieco infantylne, ale szczerze przyznam albo to ja jestem w tym “nowy” i “zielony”, albo jest tam jakiś felerny problem. W każdym razie proszę o wyrozumiałość, bo to dla mnie ważne.

Mój edytor poczty znajduje się w portalu wp.pl.

Dokładnie chodzi o możliwość wstawiania tam (w edytorze) różnych zewnętrznych odnośników, głównie linków, obrazków czy cytatów.

W przypadku linków np. do stron internetowych czy serwisów hostujących nie jestem pewien, a to jest przecież ważne czy rzeczywiście działa ono poprawnie po przesłaniu.

Znalazłem w sieci kilka poradników właśnie z tym związanych, ale wciąż mam z tym pewien kłopot.

Oto te poradniki: tutaj i tutaj

Jak chcę w czasie pisania dodać jakiś link według tych poradników tzn. zaznaczam tekst i wybieram symbol linku gdzie wklejam adres url i opcję _ Wstaw _ to wciąż widzę zwykły tekst, a nie tak jak tam widać i jaki powinien być czyli podlinkowany. To samo widzę w podglądzie edytora maili. W tych poradnikach linkowanie widać w edytorze, u mnie nie widać.

To samo dotyczy linków do serwisów hostujących.

Pokażę teraz fragment tego edytora ze znacznikami: tutaj

I proszę was o radę - czy wszystko jest z tym w porządku, czy też występuje tam jakiś problem a jeśli tak to w czym i jak mogę go rozwiązać ? :?: :?

Użyj jakiegoś klienta mail zamiast męczyć się z edytorem na stronie, innym na każdym portalu.

Polecam program Thunderbird, będziesz miał identyczny sposób edycji na każdym adresie email.

http://www.dobreprogramy.pl/Mozilla-Thu … 13298.html

Owszem ten klient poczty jest świetny i rozważę jego instalację i konfigurację, choć moim programem pocztowym jest obecnie MS Outlook 2003 i z niego korzystam.

Ale tutaj teraz pozwolisz jednak, że skupię się na tym edytorze poczty w sieci na wp.pl.