Jak poprawnie uruchamiać gry z virtualnego napędu?

(jarekm26) #1

witam...

zainstalowałem program Alkochol 120%, utworzyłem na nim obraz plyty NFS: Most Wandet na virtualnym

napędzie... oczywiście gre miałem już zainstalowaną wcześniej, i kiedy klikam na ikonke

programu to sie wyświetla komunikat że gra nie może odnaleść właściwej płyty z grą...

Czy to oznacza że musze zainstalować na nowo gre z virtualnego napędu ??

Jeżeli chodzi o te virtualne napędy i program Alkochol120% :smiley: to jestem nowy w temacie,

i wszystko robiłem po omacku...

(MariuszListecki) #2

Musisz te grę zainstalować jeszcze raz tylko tym razem instalując ją z obrazu jaki utworzyłeś.Starą usuń. twój problem polega na tym że gra pamięta złą litere napędu i w tej literze szuka płyty a tam jej niema Od razu mówię lepiej przeinstalować niż się bawić w szukanie.

(jarekm26) #3

problem w tym że windows nie widzi tej gry w panelu dodaj lub usuń programy, i jak mam ją wywalić ??

mam równiesz zainstalowany pakiet TuneUp Utilities, i tam w odpowiednim dziale równiesz nie widze tego programu…

a kiedy wejde do katalogu gry i klikne uninstall to nic sie nie dzieje…

(rapper) #4

Zainstaluj NFS MW na dysku C to dodaj\usuń programy będzie to widziało- ja mam zainstalowane na G i mi to dodaj\usuń programy tego nie widzi.

(Kolmar) #5

jarekm26 , do odinstalowania gry możesz użyć jednego z tych programów. Osobiście polecam revo uninstaller.

(Mlajtner) #6

to, że żąda oryginalnej płyty jest związane z systemem zabezpieczeń przed piractwem

-żeby to obejść potrzeba spreparowanego cracka, lub zastosować wiele innych różnych sposobów-ale to jest już nielegalne… :expressionless:

(jarekm26) #7

no chyba bede musiał wypróbować tego revo, no ale żeby w XXI wieku, do odinstalowania gry musieć

używać innego specjalnego programu to po prostu skandal… :roll:

aha jedna rzecz… rozumiem że na jednym virtualnym napędzie moge mieć kilka obrazów,

czyli nie musze do każdej gry z osobna tworzyć virt. napędu ?