Jak przejść z Kis6.0 na KIS7.0


(Kacper1344) #1

Witam.Czytałem że mozna przejść za darmo z Kis6.0 na KIs7.0 no i to zrobiłem a gdy spytało mnie o klucz to podałem ten plik z KIs 6.0 i powiedziedział oże jest zły a na stronie Kaspersky.pl pisze że klucz nie zostanie zmieniony i nie skróci sie jego ważnosć.Prosze o pomoc


(Grzegorz Ch) #2

nie wiem, ja miałem wcześniej 6.0 z ważnym kluczem dla wersji HOME i po zainstalowaniu 7.0 i wpisaniu tego klucza korzystam bez problemu z tej wersji.

Jak instalowałeś 7, odinstalowywałeś wersję 6 najpierw?

ja uruchomiłem instalator 7 wybrałem aktualizację aktualnej wersji bez samodzielnego odinstalowania wersji 6.


(Kacper1344) #3

odinstalowawywałem KiS 6.0


(Kacper1344) #4

nic takiego nie ma ;(


(Grzegorz Ch) #5

ja instalowałem 7 bez odinstalowywania starej wersji, nie pamiętam już dokładnie, czy była opcja wyboru aktualizacji, czy aktualizacja załączyła się automatycznie bez mojej interwencji. całkiem możliwe, że właśnie załączyła się sama.

zainstaluj ponownie wersję 6, wprowadź poprawny klucz i zacznij instalację 7 bez ręcznego odinstalowywania 6.


(Kacper1344) #6

robiłem nic !!


(Sebos99) #7

Klucz z werji 6 jeśli tylko jest ważny na pewno będzie działał na KAV7.

Zapytaj tutaj w czym tkwi problem- support@kaspersky.pl . Zwykle szybko odpisują.


(Wi Ge) #8

Witam! Zmieniałem miesiąc temu wersję KAV6 na KAV7 - bez problemu. Moja rada - po pierwsze odinstaluj wersję KIS7. Następnie zainstaluj KIS6 i poprzez wpisanie kodu aktywuj program. Po aktywacji ponownie odinstaluj wersję KIS6 ale (to jest najistotniejsze) zachowaj (zaptaszkuj) pliki: aktywacyjny oraz ustawienia programu. Teraz zainstaluj KIS7 - program znajdzie plik aktywacji. I to byłoby na tyle. Pozdrawiam.


(Kacper1344) #9

Ok zaraz tak spróbuje


(Kurss1005) #10

wiesz jak ja to zrobiłam sciągnęłam ze strony Kasperskiego plik KIS 7 do darmowej aktualizacji zapisałam go na pulpicie wyłączyłam net . Odinstalowałam KIS 6 i uruchomiłam instalacje KIS 7. Aktualny klucz z KIS 6 wpisałm gdzie instalator o to prosił, potem włączyłam net. I poszło czyli zaktualizowała się baza.


(Fokusmick) #11

Nie lepiej zgłosić problem do pomocy technicznej Kaspersky Lab :?:

Temat ciągnie się trzeci dzień, a odpowiedź od nich dostaniesz w 24h i do tego pewną.