Jak szybko przesłać dużą ilość zdjęć?

Witam :wink: , jakim programem lub jakim sposobem przesłać 30 GB zdjęć z jednego laptopa do drugiego? ( komputery są w jednej sieci ) . Pozdrawiam :wink:

Cześć

Jeżeli komputery są w jednej sieci w widzą się wzajemnie to najprościej będzie przekopiować dane po sieci z jednego do drugiego.

wydaje się to proste tylko jak to zrobić? jestem zielony w tym temacie… jakie porady? :slight_smile:

Cześć

Ctr + C, Ctrl + V? Ewentualnie skorzystać z jakiegoś menadżera plików i przekopiować je z jednego komputera na drugi.

wiesz tylko jak sprawić by "widzieć " jeden i drugi komputer? a jak menadżer to jaki? :wink:

Ustawić wspólną grupę roboczą (lub jeśli mają Win 7 na pokładzie - grupę domową). Udostępnić folder z danymi do przekopiowania i wio.

Komputery muszą być w tej samej grupie domowej.

Jak to sprawdzić:

Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę “Mój komputer”, otwórz właściwości. I teraz, jeśli używasz na obu komputerach systemów Vista/7/8, pojawi Ci się okienko, w którym widoczna jest ocena systemu. Po lewej stronie jest kolumna z zaawansowanymi opcjami, kliknij “Zaawansowane ustawienia systemu”, a gdy okienko się odpali, przejdź na kartę “Nazwa komputera”. Porównaj teraz na obu komputerach, jaka nazwa się wyświetla. Jeśli są różne, kliknij w “Zmień”, tam jest możliwa zmiana nazwy - ustaw identyczną.