Jak to jest z okresem gwarancyjnym produktu?

sprawa wygląda nastepujaco,spaliła mi się karta graficzna jako że była na gwarancji wymienili mi karte na podobno nową choć nie do końca w to wierze ponieważ karta przyszła do mnie w pudełku po płycie głownej i moje pytanie jest takie czy jeżeli wymienili mi karte na nową to czy karta ta podlega gwarancji tak jak nowa karta 24 miesiecznej czy okres gwarancyjny przechodzi z mojej spalonej karty czyli praktycznie go nie ma bo upłynoł on końcem grudnia?

mam nadzieje ,że za bardzo nie namieszałem i wiecie o co mi chodzi

Jesli wymienili ci na nowa, to gwarancja i tak liczy sie z tej starej. Czyli jesli bylo do grudnia to juz mienła. Faktycznie tez bym sie zastanawiał czy była nowa, ale to trzeba bylo załatwiac zaraz po otrzymaniu. Jesli teraz ci sie skonczyla gwarancja to prawda jest taka ze prawdopodobnie mozesz se juz tylko pogwizdac.

Ogolnie w problemach z gwarancjami itp polecam http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ ja kiedys milem problem ,napisalem i dostalem bardzo wyczerpujaca odpowiedz.

pozdrawiam:)

jeśli wymienili ci na zupełnie nową to gwara liczy się od nowa,

widze ,że jest różnica zdań.chce tą karte sprzedać na allegro i nie wiem czy w opisie przedmiotu mam napisac ze karta ma gwarancje czy nie ,jak wiadomo za przedmiot z gwarą można dostac troche więcej dlatego to dla mnie takie ważne

Guzika prawda, gwarancja się liczy od początku, z nową kartą powinieneś dostać nową kartę gwarancyjną. Chyba że faktycznie nie była nowa.

ostatnio zepsuł mi się czajnik, serwis zaopiniował że naprawa jest niemożliwa i dostałem nowy czajnik z nową gwarancją!!