Jak to jest z tą gwarancją?

No właśnie, jak to jest?

Parę dni temu kupiłam antenę pokojową, chińską niestety, nie najdroższą, ale i nienajtańszą.

W tym samym dniu jedna z metalowych części się połamała- przy tym, że rzeczy traktuję dość delikatnie. Po prostu materiał okazał się jakościowo tak ponizej średniej…

Próbowałam oddać do reklamacji, sprzedawca stwierdził, że jest to uszkodzenie mechaniczne, i nie wziął.

No właśnie, czy gwarancja dotyczy też jakosci materiałów, czy tylko … czego? Czy takie rzeczy przyjmują do reklamacji tylko kiedy w ogóle nic nie działa?

Jak to jest?

Jeśli masz karte gwarancyjną to tam pisze co obejmuje gwarancja.

Tak to jest jak się kupuje tandetną chińszczyznę zamiast krajowe markowe produkty np Dipola czy Ryniaka.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Odnośnie tematu, nie liczył bym na reklamację uszkodzenia mechanicznego.

Zawsze przed złożeniem reklamacji dokładnie przeczytaj kartę

gwarancyjną,żeby móc dokładnie określić co daje Ci większe prawa

jako konsumentowi: Zapisy zawarte w gwarancji, które każdy gwarant

ustala sobie indywidualnie, czy prawa wynikające z ustawy o

sprzedaży konsumenckiej. Z reguły jest tak,że ustawa daje nam

większe prawa i lepiej składać reklamacje z tytułu niezgodności

towaru z umową niż z tytułu udzielonej gwarancji.

Jeśli dotychczas reklamowałaś na podstawie gwarancji…wiedz,że

możesz z tego zrezygnować i złożyć teraz reklamacje z tytułu

niezgodności towaru z umową.

Po prostu idziesz z anteną do sklepu,

w którym dokonałaś zakupu i składasz reklamacje do sprzedawcy! Musi

zostać sporządzony tzw.protokół reklamacji, w którym sprzedawca

zapisuje: jaka powstała wada, kiedy ją stwierdziłaś, jaka była

historia napraw i również jakie są w związku z tym Twoje żądania.

Masz rację… przecież kupuję polskie kosmetyki i jestem całkiem zadowolona… Chmmmm… Niestety, trzeba zmienić nastawienie do pewnych rzeczy :wink:

OK, tym razem chyba podaruję sobie tę antenę…