Jak ustawić pewną opcję w Power Pointcie


(pawel500) #1

Witam

Ta opcja nie ma konkretnej nazwy, wiec nie wiem jak napisać w temacie. Poprostu brakuje mi normalnego widoku, a zamiast tego, mam coś zupełnie innego. Najlepiej oddają to screeny

W jaki sposób wyświetlić po lewej wszystkie slajdy??? Zamiast tego mam coś takiego http://img179.imageshack.us/img179/659/34701088.jpg

z góry dzięki za pomoc


(Loczek__16) #2

Witam, nie wiem jaką wersję PowerPointa posiadasz ale wydaje mi się po screenie że jest to 2003. Niestety ja mam wersje 2007, ale powinno to być podobne. Poszukaj w menu widok rodzajów widoków, interesuje Cię normalny. Lub możesz zobaczyć czy na dole okna masz coś podobnego :


(Agatonster) #3

pawel500 ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.


(pawel500) #4

No tak ja mam ustawiony na normalny i niestety nic


(fiesta) #5

widok, konspekt

Czasami wystarczy wyciągnąć go za "uszy" myszką z lewej strony ekranu