witam,
po instalacji SP1 dla office 2010 w menu kontekstowym na pulpicie pojawiła się dziwna pozycja “synchronizacja folderów…” którą chciałbym jakoś usunąć/wyłączyć, czekam na jakieś propozycje…
witam,
po instalacji SP1 dla office 2010 w menu kontekstowym na pulpicie pojawiła się dziwna pozycja “synchronizacja folderów…” którą chciałbym jakoś usunąć/wyłączyć, czekam na jakieś propozycje…
Poszukaj w rejestrze, w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace
podklucza z czymś co się będzie kojarzyło z tym wpisem. Na 99.9% będzie to coś w stylu ‘Shared folders sync’. Zrób punkt przywracania systemu albo chociaż wyeksportuj ten podklucz a następnie go usuń.
AUTOPOPRAWKA
W międzyczasie zainstalował mi się SP1 do MS Office 2010, więc mogłem obadać sprawę własnoręcznie
Poprzednie zdanie możesz zignorować, to nie zadziała… Natomiast powinno zadziałać (u mnie zadziałało) usuniecie z zainstalowanych składników obsługi SharePoint - oczywiście o ile nie używasz.
dział