Jak usunąć menu kontekstowe pulpitu office 2010?

witam,

po instalacji SP1 dla office 2010 w menu kontekstowym na pulpicie pojawiła się dziwna pozycja “synchronizacja folderów…” którą chciałbym jakoś usunąć/wyłączyć, czekam na jakieś propozycje… :frowning:

2heg8ba.jpg

Poszukaj w rejestrze, w kluczu

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace

podklucza z czymś co się będzie kojarzyło z tym wpisem. Na 99.9% będzie to coś w stylu ‘Shared folders sync’. Zrób punkt przywracania systemu albo chociaż wyeksportuj ten podklucz a następnie go usuń.

AUTOPOPRAWKA

W międzyczasie zainstalował mi się SP1 do MS Office 2010, więc mogłem obadać sprawę własnoręcznie :slight_smile:

Poprzednie zdanie możesz zignorować, to nie zadziała… Natomiast powinno zadziałać (u mnie zadziałało) usuniecie z zainstalowanych składników obsługi SharePoint - oczywiście o ile nie używasz.

dział :smiley: