Jak wygląda reklamacja w esc.pl

Wszystkich, którzy zastanawiają się nad złożeniem komputera w firmie esc.pl, opiszę moją przygodę z serwisem tego sklepu.

Komputer zamawiałem na początku listopada. Nie mieszkam w Gdańsku, więc zdawałem sobie sprawę, że z reklamacją może być problem. Ale nie myślałem, że aż taki.

Sprzęt od początku nie działał dobrze - zawieszał się, karta dźwiękowa Xonar DX zamiast grać dobrze tylko charczała. W końcu komputer zawiesił się na tyle, że przestał działać w ogóle. Nie miałem wyjścia, odesłałem na reklamację. Przy okazji poprosiłem “fachowców” z esc.pl o właściwe zamontowanie panela sterującego wentylatorami, bo nie podłączyli do niego ani jednego wentylatora z obudowy.

Stan po naprawie:

  • komputer działa, ALE:

  • karta dźwiękowa jest nadal źle podłączona - “fachowcy” odłączyli od niej zasilanie i - co ciekawe - zabrali kabelek zasilający

  • odłączyli jedną z nagrywarek

  • odłączyli złącza USB, audio i Fire Wire z boku obudowy

  • panela sterującego nie tyle nie podłączyli, co odłączyli to, co w nim działało - porty USB, eSATA i czytniki kart

  • tak poukładali kable w środku, że zarysowali mi przezroczysty bok obudowy.

Żeby nie było, że nic nie zrobili:

  • udało im się podłączyć diodę HDD z przodu obudowy.

Na maila po odebraniu sprzętu jak dotąd serwis nie raczył odpowiedzieć.

Wnioski niech każdy wyciągnie sam.