karton16
(karton16)
27 Styczeń 2013 11:56
#1
Witam
Tak jak w tytule chciałbym się dowiedzie jak wygląda serwis laptopów firmy DELL, SAMSUNG, LENOVO, TOSHIBA?
Mam zamiar kupić, któregoś z tych laptopów, ale nie wiem jak wygląda serwis, gdyż zamierzam kupić go w sklepie typu MEDIA MARKT, VOBIS, MEDIAEXPERT.
Nie chodzi mi tu o serwis typu dor to dor.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Cześć
Serwis wygląda różnie w zależności od modelu laptopa. W jednym masz gwarancję typu door to door w innych np. NBD.
Poniżej przykład:
http://forum.wilk13.net/nbd-car-i-inne- … -t-55.html
karton16
(karton16)
27 Styczeń 2013 12:12
#3
Czyli typ serwisu nie zależy od firmy tylko od modelu laptopa?
Jeszcze jedno pytanie, może ktoś miał problemy z serwisem z tych firm?
Może wyjasnie ci to w ten sposób. Mając laptopa z gwarancją door to door w razie awarii odsyłasz laptopa do serwisu a mając np. gwarancję typu NBD to serwis “przyjeżdza” to ciebie. W miarę możliwości.
karton16
(karton16)
27 Styczeń 2013 12:22
#5
Dzięki teraz to zrozumiałem door to door to ja wysyłam laptop do serwisu,a NBD to serwis przyjeżdża i go naprawia
Cześć
Tak przynajmniej powinno być Praktyka pokazuje że czasami jest inaczej.
Jeżeli chcesz się jescze czegoś dowiedzieć na temat serwisu różnych firm przejrzyj tematy na notebookcheck:
http://www.nhl.pl/index.php?showforum=19