Jak wygląda serwis laptopów firmy DELL, SAMSUNG, LENOVO?


(karton16) #1

Witam

Tak jak w tytule chciałbym się dowiedzie jak wygląda serwis laptopów firmy DELL, SAMSUNG, LENOVO, TOSHIBA?

Mam zamiar kupić, któregoś z tych laptopów, ale nie wiem jak wygląda serwis, gdyż zamierzam kupić go w sklepie typu MEDIA MARKT, VOBIS, MEDIAEXPERT.

Nie chodzi mi tu o serwis typu dor to dor.

Z góry dziękuję za odpowiedź


(rgabrysiak) #2

Cześć

Serwis wygląda różnie w zależności od modelu laptopa. W jednym masz gwarancję typu door to door w innych np. NBD.

Poniżej przykład:

http://forum.wilk13.net/nbd-car-i-inne- ... -t-55.html


(karton16) #3

Czyli typ serwisu nie zależy od firmy tylko od modelu laptopa?

Jeszcze jedno pytanie, może ktoś miał problemy z serwisem z tych firm?


(rgabrysiak) #4

Może wyjasnie ci to w ten sposób. Mając laptopa z gwarancją door to door w razie awarii odsyłasz laptopa do serwisu a mając np. gwarancję typu NBD to serwis "przyjeżdza" to ciebie. W miarę możliwości.


(karton16) #5

Dzięki teraz to zrozumiałem door to door to ja wysyłam laptop do serwisu,a NBD to serwis przyjeżdża i go naprawia


(rgabrysiak) #6

Cześć

Tak przynajmniej powinno być :wink: Praktyka pokazuje że czasami jest inaczej.

Jeżeli chcesz się jescze czegoś dowiedzieć na temat serwisu różnych firm przejrzyj tematy na notebookcheck:

http://www.nhl.pl/index.php?showforum=19