labamba
(Avista)
#1
Mam z sieciowany TV Samsung przez Liveboxa.
Okazało się że problemem jest wymuszana aktualizacja softu przez producenta na użytkowniku który ma podłączony TV pod internet.
W Liveboxie zablokowałem na stałe dostęp mojego TV do internetu.
Czy to wystarczy aby zablokować nękanie mnie ciągłymi komunikatami że chce się soft zaktualizować?
Oczywiście mógłbym ordynarnie wyjąć z tyłu kabel LAN i tyle ale szkoda mi funkcji ALLSHARE czyli udostępniania plików medialnych z komputera na TV.
_Bogdan
(-Bogdan-)
#2
Dlaczego po prostu nie przeprowadzisz aktualizacji ?
toyo05
(Toyo05 Tojza)
#3
Witam. Mam również TV Samsung podłączony pod LAN i zgłosił chęć aktualizacji, trwała może 20sek. nie rozumiem w czym problem :lol:
labamba
(Avista)
#4
Bo nie widzę potrzeby skoro TV działa znakomicie i nie mam żadnych uwag do obecnego oprogramowania. To primo.
Secundo, to chyba ja powinienem decydować czy chce czy nie chcę zmiany oprogramowania tak jak np. jest w kompie gdzie można blokować aktualizacje.
Tertio, naczytałem się na różnych forach telewizyjnych że często, gęsto po aktualizacji jest gorzej niż lepiej.
To wymień punkt po punkcie co dała aktualizacja i co zmieniło się na lepsze w Twoim telewizorze?
Ja bym chciał na stronie producenta przeczytać co mi daje ta aktualizacja a jakoś nie znalazłem tej informacji.
A wracając do meritum sprawy dlaczego nikt mi nie odpowie czy mój sposób blokowania jest prawidłowy?